Coronavirus 2

gevegt

Well-known member
Omdat de ICT van de overheid harder lekt dan een oma van 90.

Ik heb het afgewacht totdat ik hem echt nodig was. Sinds een maand of twee dus. Terwijl ik meer dan een half jaar geleden al tweemaal gevaccineerd was.
Zo heb ik het ook gedaan.
Word ik verdomme niet gecontroleerd bij PEC - Heracles.
 

RistoDB

Administrator
Forumleiding
De anonimiteit van het net is ook een volgende stap, big tech is er al klaar voor en dan roept iedereen dat ze toch niks te verbergen hebben, eerst ten dienste van de veiligheid, daarna is klagen geen optie meer. Vrijheid komt te voet en gaat te paard. (Vroeger was dat vertrouwen...)
 

Bonehead

Well-known member
Zo heb ik het ook gedaan.
Word ik verdomme niet gecontroleerd bij PEC - Heracles.
Ik zit mij net te bedenken: Ik heb die hele QR code nog maar 1x gebruikt. En dan uiteraard zonder legitimatie. Dit geeft ook maar hoe goed die hele QR code werkt hier.

QR codes bij amateurvereniging vind ik belachelijk. Ik moet er niet aan denken dat we zelf moeten gaan doen (we willen ook een klein beetje leuke zaterdag hebben) dus zou je daar mensen voor moeten inhuren. Dat is niet te behapstukken. Wij hebben ook nog eens een 'open' sportpark. Je kunt de velden vanuit alle hoeken en gaten betreden.

Afgelopen weekend was de Diepe Hel Holterbergloop. Veel volk op het 10km lange parcours. Hoe denken de wijze heren hier de toeschouwers op een QR code te moeten gaan controleren? Van God los.
 

Joost

Well-known member
Die vond ik ook wel bijzonder. Dan is amateurcompetitie in het voetbal of welke sport dan ook toch vrijwel niet te doen?
Het verklaart wel waarom NOCNSF de sportbestuurders vroeg beschikbaar te zijn vanavond.

De nieuwe maatregelen slaan totaal de plank mis. Het toegangsbewijs heeft bij deze hoge prevalentie duidelijk nauwelijks effect en de groep die niet gevaccineerd is ga je hiermee ook nog steeds niet overtuigen. Intussen worden er wel allerlei sectoren geraakt en het voor anderen ingewikkelder gemaakt een normaal leven te hebben terwijl communicatie over effectieve maatregelen achterwege blijft.

Op 11 november worden deze 'maatregelen' geevalueerd. Op dat moment kun je nog geen enkel effect zien dus het is bidden dat de besmettingscijfers stabiliseren.
 

Miramar

Well-known member
Met 200 man in de kantine zuipen met QR code en boodschappen doen met mondkapje op zonder dat er iemand in je aura loopt....
 

Bonehead

Well-known member
Op 11 november worden deze 'maatregelen' geevalueerd. Op dat moment kun je nog geen enkel effect zien dus het is bidden dat de besmettingscijfers stabiliseren.
En niemand die hier een kritische vraag over stelt. Vijf dagen zitten er effectief tussen....
Met 200 man in de kantine zuipen met QR code en boodschappen doen met mondkapje op zonder dat er iemand in je aura loopt....
In de kantine zit ik met bekenden en voel ik mij veiliger dan in een supermarkt met allerlei wisselende contacten. Ik zoek met mijn maten wel een plekje op waar ik mij veilig voel. Bovendien als het andersom zou zijn zou het ook niet werken.
 
Bovenaan