gevegt
Well-known member
In een ander leven heel af en toe.Was dat ook al voor de prik?
Heeeel lang geleden.
In een ander leven heel af en toe.Was dat ook al voor de prik?
Mijn rechterarm maakt uit zichzelf vreemde bewegingen. Is dan normaal na de tweede prik?
In mijn jeugd ging hij vanzelf op de rug.Hangt ervan welk vaccin je hebt gehad. Biontech/Pfizer heeft de bijwerking dat je rechterarm schuin stijf omhoog gaat. Wel een beetje vreemd dat je daar in je jeugd ook al last van had.
De chip moet zich als het ware even 'zetten.' Hebben meer mensen last van gehad.Mijn rechterarm maakt uit zichzelf vreemde bewegingen. Is dan normaal na de tweede prik?
Dank je wel voor de verklaring.De chip moet zich als het ware even 'zetten.' Hebben meer mensen last van gehad.
Nou dat kun je nooit meer na de 2e prik trouwens.Dank je wel voor de verklaring.
Kan ik weer rustig slapen.
Kut, dan moet ik maar blijven zuipen.Nou dat kun je nooit meer na de 2e prik trouwens.
Geen nieuwe IC-opnames maar er ligt wel 1 patiënt meer dan gisteren. Hoe dan?
Eens. Dat bewijs is overduidelijk inderdaad.Je verwacht het niet he...
Coronabrandhaard bij discotheek in Enschede
Discotheek Aspen Valley in Enschede is afgelopen zaterdag een coronabrandhaard geweest. Meerdere jongeren laten onafhankelijk van elkaar aan RTV Oost weten tijdens het feest besmet te zijn geraakt. Zaterdagnacht was het eerste grote feest in de Enschedese discotheek sinds anderhalf jaar. Zo'n...www.rtvoost.nl
Hoeveel bewijs moet er nog zijn dat je niet met een grote groep in een kleine binnenruimte moet gaan zitten?
Jawel, maar enkel als de ventilatie op orde is.Eens. Dat bewijs is overduidelijk inderdaad.
Maar zou dat dan betekenen dat zo'n disco nooit meer open zou kunnen?
Als ook alle jongeren volledig gevaccineerd zijn, dan zou het zeker wel moeten kunnen.Eens. Dat bewijs is overduidelijk inderdaad.
Maar zou dat dan betekenen dat zo'n disco nooit meer open zou kunnen?
Nou ja, iedereen die nu besmet raakt of gevaccineerd wordt die is grotendeels beschermd voordat die vierde golf zou uitbreken.
Zijn toch jongeren, gereformeerden of wappies.