Coronavirus 2

Max

Administrator
Forumleiding
Mijn rechterarm maakt uit zichzelf vreemde bewegingen. Is dan normaal na de tweede prik?

Hangt ervan welk vaccin je hebt gehad. Biontech/Pfizer heeft de bijwerking dat je rechterarm schuin stijf omhoog gaat. Wel een beetje vreemd dat je daar in je jeugd ook al last van had.
 

gevegt

Well-known member
Hangt ervan welk vaccin je hebt gehad. Biontech/Pfizer heeft de bijwerking dat je rechterarm schuin stijf omhoog gaat. Wel een beetje vreemd dat je daar in je jeugd ook al last van had.
In mijn jeugd ging hij vanzelf op de rug.
Pfizer doet toch wel hele vreemde dingen. Zo ben ik het vanavond al 1x met die Kip eens geweest.
Ik maak me zorgen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Geen nieuwe IC-opnames maar er ligt wel 1 patiënt meer dan gisteren. Hoe dan?

Iemand bleek toch niet dood of iemand die al op de IC lag bleek toch corona te hebben. Of ze waren een opname vergeten eerder deze week.
 

Maasveld

Well-known member
In Schotland zijn een kleine 2.000 besmettingen terug te leiden naar wedstrijden / evenementen rondom het EK. Een kleine 1.300 daarvan zijn gevallen van supporters die in Londen zijn geweest. Benieuwd of dit nog consequenties heeft voor de halve finale en finale.
 

Joost

Well-known member
Je verwacht het niet he...


Hoeveel bewijs moet er nog zijn dat je niet met een grote groep in een kleine binnenruimte moet gaan zitten?
 

JMD

Well-known member
Je verwacht het niet he...


Hoeveel bewijs moet er nog zijn dat je niet met een grote groep in een kleine binnenruimte moet gaan zitten?
Eens. Dat bewijs is overduidelijk inderdaad.

Maar zou dat dan betekenen dat zo'n disco nooit meer open zou kunnen?
 

De Wolf

Well-known member
Komt er op neer dat we te snel willen gaan.

Na de zomer een vierde golf omdat de vakantiegangers corona meenemen als souvenir.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, iedereen die nu besmet raakt of gevaccineerd wordt die is grotendeels beschermd voordat die vierde golf zou uitbreken.
 
Bovenaan