De Wolf
Well-known member
Te weinig.
Wappie
Te weinig.
Sportschool ?
Want dat kon de afgelopen tijd niet?Ah eindelijk.
Ik ben er aan toe om weer sportief aan de slag te gaan.
Eindelijk weer eens lekker zuipen in de kroeg met je maten.Ah eindelijk.
Ik ben er aan toe om weer sportief aan de slag te gaan.
Nee , ik kon niet in de sportschool terecht.Want dat kon de afgelopen tijd niet?
Daar heb je de sportschool toch niet persé voor nodig?Nee , ik kon niet in de sportschool terecht.
Jawel.Daar heb je de sportschool toch niet persé voor nodig?
Hoewel niet zo goed als in de sportschool, kun je thuis ook wel eigenlijk alle spiergroepen trainen.Jawel.
En dan over 1 wedstrijd PO. Lekker eerlijk.Volgens het AD gaat er publiek zijn bij de resterende wedstrijden in het betaald voetbal.
En dan over 1 wedstrijd PO. Lekker eerlijk.
Ik lees dat meer maar die opmerking is niet heel relevant. Dat er over 1 duels wordt gespeeld is al bepaald bij het samenstellen van de speeldagenkalender van dit seizoen;En dan over 1 wedstrijd PO. Lekker eerlijk.
Sinds wanneer doen ze dat laatste?115 opnames volgens het LCPS gisteren. 29 november was het nog een keertje lager maar verder zijn er geen waardes lager te vinden sinds het LCPS gesplitst rapporteert!
Sinds 17 oktober. Dat was de periode dat de ziekenhuisbezetting in 2 weken verdubbelde.Sinds wanneer doen ze dat laatste?
2900 besmettingen gemeld, maar voor de verandering was er weer eens een storing bij de GGD.... Ongelooflijk.