Sinds 17 oktober. Dat was de periode dat de ziekenhuisbezetting in 2 weken verdubbelde.Sinds wanneer doen ze dat laatste?
2900 besmettingen gemeld, maar voor de verandering was er weer eens een storing bij de GGD.... Ongelooflijk.
Sinds 17 oktober. Dat was de periode dat de ziekenhuisbezetting in 2 weken verdubbelde.Sinds wanneer doen ze dat laatste?
2900 besmettingen gemeld, maar voor de verandering was er weer eens een storing bij de GGD.... Ongelooflijk.
Ik ben nu ook gevaccineerd!
Voor een Brit is dat laat.
Wanneer is 1973 aan de beurt ?Dat is vlot. In Nederland is nu 1965 aan de beurt dacht ik.
8 jaar later heWanneer is 1973 aan de beurt ?
Ik het weekend waren 1963 en 1964 aan de beurt, gisteren 1965. In dat tempo zou 1973 volgende week aan de beurt moeten zijn.Wanneer is 1973 aan de beurt ?
Ook niet eerder klachten gehad? Want de huisartsen schijnen nogal ruimhartig te zijn geweest met de lijst doorgeven van risicopatiënten, waarbij ook mensen die jaren geleden lichte luchtwegklachten hadden op de lijst zijn gezet.hmm, vanochtend een uitnodiging binnen gekomen voor dochter de Kip. 17 lengtes jong en geen gezondheidsklachten.
Wanneer is 1973 aan de beurt ?
We hebben nog 37 jaargangen te gaan dus wanneer we de Hugo planning willen halen moet er iedere dag een jaartal uitgenodigd worden en binnen een week geprikt worden.
Als je met Janssen "in aanraking" bent geweest behoor je toch automatisch tot een risicogroep?hmm, vanochtend een uitnodiging binnen gekomen voor dochter de Kip. 17 lengtes jong en geen gezondheidsklachten.
Dat was vrouw de Kip. En tante Kip. En zuster KipAls je met Janssen "in aanraking" bent geweest behoor je toch automatisch tot een risicogroep?
Hugo Schafft Dasss