Nonsens, De Jonge kan er helemaal niets van.We gaan het meemaken, het grote drama zoals sommigen het hier ervaren valt mi wel mee.
Sorry.Nonsens, De Jonge kan er helemaal niets van.
Ik ben afgelopen vrijdag geweest en toen was het vrij druk hier in Alkmaar. Al is de lokatie niet heel erg groot. Het is hier in een grote evenemententent. Ze hadden het wel anders ingericht ten opzichte van eerder toen m'n vader aan de beurt was. Er waren nu dubbel zoveel prikstraten.Was het druk of had je het idee dat er nog wel meer volk geprikt had kunnen worden?
Van wat ik om me heen hoor van mensen die al zijn geweest vindt men het vrij rustig dus ik heb het idee dat er nog wel wat ruimte is.
Dat is niet helemaal correct. Er zijn 483 besmettingen terug te herleiden naar Koningsdag in Amsterdam. Waarvan van 81% vaststaat dat het op feestjes binnen heeft plaatsgevonden. Van de overige besmettingen kan het binnen of buiten zijn geweest.De GGD heeft het over alleen al 483 besmettingen tijdens koningsdag in Amsterdam. De aantallen zullen waarschijnlijk nog hoger liggen maar je vist er niet iedereen uit.