Eef de Kip
Well-known member
Haha, gelijk heeft ie. Op die Engel mogen ze ook wel is een paar dolgedraaide militairen af sturen.
Je probeert het weer.Het blijft altijd giswerk. Ongeveer 60% heeft ook aangegeven in de binnenstad te zijn geweest.
Het zal waarschijnlijk beide bij hebben gedragen want als je op een kluitje staat te schreeuwen maakt het binnen of buiten ook geen drol meer uit. Het kampioensfeest zijn ze ook nog aan het onderzoeken maar daar hebben ze nog geen duidelijkheid over.
Als je constant achter de feiten aan loopt dan is dat idd wel verklaarbaar. Nu maar wachten op een randdebiel die achter v. Dissel aan gaat.Okee, begrijpelijk dat er dan iemand met een geweer achter hem aanzit.
Ja, of een gestoorde achter een viroloog of achter een koning aanzit. Gestoord is gestoord hé
Die Hugo maakt er echt een potje van he.Bij de post vandaag verrassend mijn prikoproep
Wist niet dat ik risicogroep was en ook niet dat ik al in 1965 geboren was, maar des te beter
Dit wordt toch aangemeld door de huisartsen? Dan staat in die uitnodigingsbrief dat je extra risico loopt om ziek te worden (medische indicatie).Bij de post vandaag verrassend mijn prikoproep
Wist niet dat ik risicogroep was en ook niet dat ik al in 1965 geboren was, maar des te beter
5 miljard maar.Haha lekkere fuck up weer van de jonge en z'n ministerie. Lalala geld
Wat is de fuck up?Haha lekkere fuck up weer van de jonge en z'n ministerie. Lalala geld