Coronavirus 2

SanMark.

Well-known member
Het blijft altijd giswerk. Ongeveer 60% heeft ook aangegeven in de binnenstad te zijn geweest.
Het zal waarschijnlijk beide bij hebben gedragen want als je op een kluitje staat te schreeuwen maakt het binnen of buiten ook geen drol meer uit. Het kampioensfeest zijn ze ook nog aan het onderzoeken maar daar hebben ze nog geen duidelijkheid over.
Je probeert het weer.
 

zwammy

Well-known member
Volgens mij is die van Ranst niet heel erg goed bezig in België, maar hij zegt wappie tegen een staatsmongool dus iedereen tevreden 🙂
 

zwammy

Well-known member
Een beetje zoals van Dissel hier, constant achter de feiten lopen. Als ik tijd heb zal ik wat zoeken, of ik zit fout, kan ook, dan zal ik het ook melden.
 

Eef de Kip

Well-known member
Tsja, dat blijft natuurlijk een rekbaar begrip. Maar als Engel zegt dat hij het er naar gemaakt heeft zal het wel in orde zijn
 

erka

Well-known member
Bij de post vandaag verrassend mijn prikoproep :)
Wist niet dat ik risicogroep was en ook niet dat ik al in 1965 geboren was, maar des te beter (y)
 

Eef de Kip

Well-known member
Bij de post vandaag verrassend mijn prikoproep :)
Wist niet dat ik risicogroep was en ook niet dat ik al in 1965 geboren was, maar des te beter (y)
Dit wordt toch aangemeld door de huisartsen? Dan staat in die uitnodigingsbrief dat je extra risico loopt om ziek te worden (medische indicatie).

Dochter de Kip heeft wat problemen met haar nieren en die kreeg gisteren ook een uitnodiging, dat heeft haar huisarts blijkbaar doorgegeven.
 

erka

Well-known member
Ja medische indicatie stond erbij, maar nooit geweten. Goeie huisarts, maximaal rek opzoeken. Zuid-Afrika hé, niet zo'n Nederlandse zuunige mierenneuker.
 
Bovenaan