Bij mij om de hoek woont een jongen met een beperking die gek is van op afstand bestuurbare speelgoed auto's. Hij doet dat altijd liefst 's avonds want anders is het hem te druk op straat met verkeer, maar ook met mensen. Hij is al aantal dagen na de avondklok buiten aan het kloojen met zijn auto's. Komt er zo'n regelneuker aan die hem een boete geeft. Laat die jongen toch.
Ik neem aan dat je even naar buiten bent gegaan om die Boa even zijn / haar / het smoelwerk te verbouwen.
Die heb ik ook.Wat een raar verhaal. Mensen met een beperking hebben een uitzondering op de avondklok. Ik heb genoeg clienten die omwille van hun mentale gezondheid gewoon met een eigen verklaring de straat op gaan en geen boete krijgen als ze worden aangesproken door de politie.
Die uitzondering?Die heb ik ook.
Boa's komen op mij ook vaak meer over als 'ik ben hier om bonnen te schrijven' dan politie.Veel mensen kennen hem. Waren al hoop buurtbewoners bij om stennis te schoppenDenk dat het wel goed afgelopen is want hij is nog steeds bezig.
Was een boa trouwens, geen politie. Die kennen hem wel.
Lul!Die uitzondering?
BOA staat dan ook voor Buitengewoon Ongeschikte Agent.Was een boa trouwens, geen politie. Die kennen hem wel.
Van die knipoog smiley wordt ik ook aardig moe.
Vuile kutlul!
Het is ook al laat.Van die knipoog smiley wordt ik ook aardig moe.
Boa is een Melkert baan. Als je langdurig werkloos bent, wordt je omgeschoold tot Boa.Boa's komen op mij ook vaak meer over als 'ik ben hier om bonnen te schrijven' dan politie.