Eef de Kip
Well-known member
Ik ga gewoon 2 keer per dag. Met de auto.
Sukkel.Ik heb geen auto dus drink ik geen bier.
In Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk en VK zijn zelftesten voor iedereen beschikbaar en stelt de overheid een minimaal aantal per persoon beschikbaar en kun je de rest zelf bijkopen in de super. Zelftest werkt voor 80%. Dus je haalt 4 op de 5 gevallen er eerder uit. In Nederland hebben we genoeg zelftests op de plank liggen om dit ook te doen, maar is de wetgeving weer eens niet op tijd geregeld. Echt leren van deze crisis doen we niet he.
Ik maak er een uitje van. Klapstoeltje, boekje, zonnebrand. Bij de bierafdeling zitten, bieropener mee. Lekker manEr zijn echt mensen die nog fysiek boodschappen doen in een supermarkt? Wauw, old school.
Ik maak er een uitje van. Klapstoeltje, boekje, zonnebrand. Bij de bierafdeling zitten, bieropener mee. Lekker man
Je redeneert net als het kabinet: we hebben geen vertrouwen in de mensen dus staan we niks toe.Ik heb niet veel vertrouwen in dat iedereen de zelftest goed uitvoert.
Je redeneert net als het kabinet: we hebben geen vertrouwen in de mensen dus staan we niks toe.
Het kabinet is gelukkig wel een voorbeeld dat het geen enkele fout maakt, o wacht...
Ik zat ook al te zoeken, maar kan de gegevens niet vinden. Waar haal jij dat vandaan?75000 tests afgelopen woensdag.