Hier in Groningen is een agent in zijn gezicht gestoken gisteravond door 2 jongens van 15 die na de avondklok op straat waren. De agent ligt nu in kritieke toestand in het ziekenhuis.
Ik ben echt zo enorm klaar met dit soort goor tuig he. Ook al zijn ze 15 en hebben ze vast heeeeeeeeeeel veeeeeeeel problemen. Dan nog steek je een agent niet in zijn gezicht. Ze zijn nog niet gepakt maar zodra ze dat wel zijn graag echt kneiterhard straffen. En naast de straf dan graag nog een dagje schandpaal op de Grote Markt. Kom ik graag even langs om ze vol in het gezicht te pissen.
Dit denk ik niet. Ik denk dat dat paspoort gaat vallen onder dingen als evenementen bezoeken, op reis gaan naar het buitenland. Dat soort dingen.
Niet eens gedoogbeleid, gewoon een uitzondering op de regels;
Ausgenommen von dieser Quarantänepflicht werden unter anderem
1) Durchreisende,
2) Binnenschiffer,
3) der kleine Grenzverkehr bei Aufenthalten von unter 24 Stunden,
4) Verwandtenbesuche, Warentransporte und Diplomaten/Abgeordnete bei Aufenthalten von unter 72 Stunden,
5) tägliche oder wöchentliche Grenzpendler und Grenzgänger.
Nee, want dan is het geen noodzakelijke reis en ga je weg uit je eigen omgeving.Ik mag dus een gezellig dagje Duitsland doen. Beetje krom met het code oranje beleid van Nederland.
Je mag ook een gezellig dagje Rotterdam doen. Net zo krom.Ik mag dus een gezellig dagje Duitsland doen. Beetje krom met het code oranje beleid van Nederland.
Je gezonde verstand en steekproeven. Afgelopen weekend werden nog drie jongeren in België voor 250 euro pp op de bon geslingerd omdat ze zonder geldige reden in België waren.Wie controleert en handhaaft dit?
Lekker links blijven stemmen, dan moet het wel goed komen.Hier in Groningen is een agent in zijn gezicht gestoken gisteravond door 2 jongens van 15 die na de avondklok op straat waren. De agent ligt nu in kritieke toestand in het ziekenhuis.
Ik ben echt zo enorm klaar met dit soort goor tuig he. Ook al zijn ze 15 en hebben ze vast heeeeeeeeeeel veeeeeeeel problemen. Dan nog steek je een agent niet in zijn gezicht. Ze zijn nog niet gepakt maar zodra ze dat wel zijn graag echt kneiterhard straffen. En naast de straf dan graag nog een dagje schandpaal op de Grote Markt. Kom ik graag even langs om ze vol in het gezicht te pissen.
Jaarlijks krijgen er 30.000 mensen last van trombose. Dat is zo'n 82 per dag.Ik wacht het Deense onderzoek liever af
Die cijfers wel ja, dat geeft vooral een beter zicht op de verspreiding.Wel weer een iets lager positief getesten, kleine pleister op de wonde.
Nee, gaat naw ook voor doorstroomlocaties gelden, en daar vallen supermarkten onderDit denk ik niet. Ik denk dat dat paspoort gaat vallen onder dingen als evenementen bezoeken, op reis gaan naar het buitenland. Dat soort dingen.
Jep. En van de week zelfs voor het eerst onder de 7%, die waarde werd (los van de coderooddagen) voor het laatste gehaald op 18 septemberWel weer een iets lager positief getesten, kleine pleister op de wonde.
Staat vandaag op TT:Joost, zijn er ook cijfertjes van het aantal basisschoolkinderen dat positief getest is sinds de scholen weer open zijn.
Mijn gevoel zegt namelijk dat er dit best veel zijn. Hoor op het voetbalveld regelmatig geluiden van zieke kinderen en/of klassen die compleet thuis moeten blijven.
Maar in de ziekenhuizen zit alles in een hele kleine plus en wil de boel niet echt dalen.