Coronavirus 2

SanMark.

Well-known member
De Wolf drinkt waarschijnlijk geen bier, want dat koop je natuurlijk in de aanbieding en dan heb je wel een auto nodig.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

De Wolf

Well-known member
Tegenwoordig haal ik twee kratten bier. Daarbij loop ik naar huis heb je toch een beetje een fitnessoefening.
 

erka

Well-known member
In Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk en VK zijn zelftesten voor iedereen beschikbaar en stelt de overheid een minimaal aantal per persoon beschikbaar en kun je de rest zelf bijkopen in de super. Zelftest werkt voor 80%. Dus je haalt 4 op de 5 gevallen er eerder uit. In Nederland hebben we genoeg zelftests op de plank liggen om dit ook te doen, maar is de wetgeving weer eens niet op tijd geregeld. Echt leren van deze crisis doen we niet he.
 

De Wolf

Well-known member
In Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk en VK zijn zelftesten voor iedereen beschikbaar en stelt de overheid een minimaal aantal per persoon beschikbaar en kun je de rest zelf bijkopen in de super. Zelftest werkt voor 80%. Dus je haalt 4 op de 5 gevallen er eerder uit. In Nederland hebben we genoeg zelftests op de plank liggen om dit ook te doen, maar is de wetgeving weer eens niet op tijd geregeld. Echt leren van deze crisis doen we niet he.

Ik heb niet veel vertrouwen in dat iedereen de zelftest goed uitvoert.
 

JMD

Well-known member
Ik heb niet veel vertrouwen in dat iedereen de zelftest goed uitvoert.
Je redeneert net als het kabinet: we hebben geen vertrouwen in de mensen dus staan we niks toe.
Het kabinet is gelukkig wel een voorbeeld dat het geen enkele fout maakt, o wacht...
 

De Wolf

Well-known member
Je redeneert net als het kabinet: we hebben geen vertrouwen in de mensen dus staan we niks toe.
Het kabinet is gelukkig wel een voorbeeld dat het geen enkele fout maakt, o wacht...

Er zijn op dit moment twee testen op de markt.

De eerste en goedkoopste test werk net zoals de bekende test in de teststraat. Ik weet niet of je die hebt gedaan maar zelfstandig een stokje tot bijna je oogkas stoppen en vijf keer draaien dan moet je wel heel masochistisch aangelegd zijn.

De tweede test is iets duurder en ook makkelijker zelf te doen. Daar moet je een paar centimeter een stokje in beide neus stoppen en een paar keer draaien. In deze test heb ik qua gebruik ook vertrouwen maar mijn gevoel zegt dat mensen toch de goedkopere test doen en het stokje niet ver genoeg in hun neus stoppen omdat het vrij pijnlijk is.
 

JMD

Well-known member
Als je mensen gaat verplichten de test te doen mag ik aannemen dat die tests gratis worden. Dan kan de overheid zorgen voor de makkelijkste test.
 
Bovenaan