Waarschijnlijk vanwege de mensen die naar de festivals in Biddinghuizen zouden gaan komend weekend. Die moeten zich volgende week dus weer later testen omdat het vanwege het slechte weer niet doorgaat.75000 tests afgelopen woensdag.![]()
Waarschijnlijk vanwege de mensen die naar de festivals in Biddinghuizen zouden gaan komend weekend. Die moeten zich volgende week dus weer later testen omdat het vanwege het slechte weer niet doorgaat.75000 tests afgelopen woensdag.![]()
Zie het nu ook op het dashboard va het RIVM staan.Ik zat ook al te zoeken, maar kan de gegevens niet vinden. Waar haal jij dat vandaan?
Volgens mij tellen die tests niet mee.Waarschijnlijk vanwege de mensen die naar de festivals in Biddinghuizen zouden gaan komend weekend. Die moeten zich volgende week dus weer later testen omdat het vanwege het slechte weer niet doorgaat.
Ik haal het hier vandaan:Ik zat ook al te zoeken, maar kan de gegevens niet vinden. Waar haal jij dat vandaan?
Hoe kwam je er bij dat het om twee 15 jarigen ging? De politie is op zoek naar 2 Engels sprekende mannen, die zijn ouder dan 15 als ik de berichtgeving lees. Ze weten ook al wie het zijn, maar de heren waren hem gesmeerd van het adres waar ze verbleven.Hier in Groningen is een agent in zijn gezicht gestoken gisteravond door 2 jongens van 15 die na de avondklok op straat waren. De agent ligt nu in kritieke toestand in het ziekenhuis.
Ik ben echt zo enorm klaar met dit soort goor tuig he. Ook al zijn ze 15 en hebben ze vast heeeeeeeeeeel veeeeeeeel problemen. Dan nog steek je een agent niet in zijn gezicht. Ze zijn nog niet gepakt maar zodra ze dat wel zijn graag echt kneiterhard straffen. En naast de straf dan graag nog een dagje schandpaal op de Grote Markt. Kom ik graag even langs om ze vol in het gezicht te pissen.
Hoe kwam je er bij dat het om twee 15 jarigen ging? De politie is op zoek naar 2 Engels sprekende mannen, die zijn ouder dan 15 als ik de berichtgeving lees. Ze weten ook al wie het zijn, maar de heren waren hem gesmeerd van het adres waar ze verbleven.
Waarom?Dat kwam gisteren in de media. Naar nu blijkt vermoedelijk verkeerd. Maar ja, ik was er niet bij dus dan ga ik daar dan maar op af.
Prima dat het Amerikanen zijn trouwens.
Waarom?
Ik heb begrepen dat die twee Amerikanen een woonboot via Airbnb hadden gehuurd. En de media hadden het inderdaad over 15-jarigen in de eerste instantie.Amerikanen horen in Irak of Afghanistan, toch niet hier?