Wat zou ik hem graag als leraar gehad willen hebben.
Beetje sport kijken en sportquizjes spelen onder de wiskundeles. Ideaal.
Wat zou ik hem graag als leraar gehad willen hebben.
Maar bovenal alles en iedereen in hokjes plaatsen.Beetje sport kijken en sportquizjes spelen onder de wiskundeles. Ideaal.
Maar bovenal alles en iedereen in hokjes plaatsen.
Heren? JFK bedoel je!Heren...
Haha, doet me denken aan mijn leraar verzorging in het 3de jaar middelbare school. De man had bij de Angel-Side gezeten, had ie plakboeken vol van. Tijdens een proefwerk gewoon Zuid-Korea - Portugal kijken. Na de overwinning van VVV-MVV kreeg ik mijn gewonnen 5 gulden naar mijn hoofd geslingerd. Als ik er nu zo over nadenk kan het contrast met JMD niet groter zijn.Beetje sport kijken en sportquizjes spelen onder de wiskundeles. Ideaal.
Uiteraard niet.Toch wel met met dubbeltjes mag ik hopen.
Jep.Maar bovenal alles en iedereen in hokjes plaatsen.
Nee, er waren toen geen besmettingen. Nul.![]()
OMT-lid Voss waakt voor opportunisme: 'Volle stadions in 2021 onwaarschijnlijk'
Arts-microbioloog Andreas Voss is hoofdonderzoeker van het Fieldlab-programma, waarbij komend weekeinde wordt geëxperimenteerd met publiek bij een betaaldvoetbalwedstrijd.nos.nl
Dr. Casper van Eijck was er toch bij Feyenoord mee bezig om te kijken of er mensen besmet zijn geraakt toen Feyenoord dit najaar thuisspeelde met (wat) publiek? Waren toch bijna geen besmettingen?
"pas in januari 2022, wanneer iedereen in Nederland ingeënt is"
Dat halen ze op de huidige voet helemaal niet.
Nee dat al niet inderdaad. Maar toont dat dus ook des te meer aan dat er helemaal geen plannen zijn om flink te versoepelen als de risicogroepen zijn ingeënt..."pas in januari 2022, wanneer iedereen in Nederland ingeënt is"
Dat halen ze op de huidige voet helemaal niet.
Dat is ook het essentiële verschil tussen een hoger beroep in een bodemprocedure en een voorlopige voorziening en spoedappel. Verder dient de zaak bij het gerechtshof en niet bij de rechtbank.Uitspraak hoger beroep zaak Avondklok pas volgende week vrijdag. Nu heeft de rechtbank ineens geen haast meer.