Ik geloof dat bij de uitspraak de rechter wel besefte dat er een pandemie gaande is en wel rekening zal hebben gehouden met het gewicht van het staatsbelang.
Als dat zo is is dat dus mede de reden dat de maatregelen blijven gelden.Dus als bijvoorbeeld jij je ouders zou uitnodigen of je zoon/dochter met aanhang laat je maar 1 tegelijk komen? Kan me niet voorstellen dat iemand dat ook maar overweegt.
Nee dat weet ik niet. Verklaar je nader.
Wij hebben sinds de lock down afgesproken dat we niet bij elkaar op bezoek komen. Ik ben de enige die naar mijn moeder gaat.Dus als bijvoorbeeld jij je ouders zou uitnodigen of je zoon/dochter met aanhang laat je maar 1 tegelijk komen? Kan me niet voorstellen dat iemand dat ook maar overweegt.
Jep. Ik ook. Overigens ben ik wel van mening dat dit plan niet 100% kan, maar dat er wat moet gebeuren is echt duidelijk.
Het plan wordt overigens door de usual suspects afgekraakt... Die geven aan dat ze het wel snappen maar dat dit niet kan. Ze geven aan dat Rutte perspectief belooft en dat dat dus gaat komen... Tsja, Rutte belooft al maanden perspectief en het is op een gegeven moment wel klaar...
Ik ben nu vooral bang dat het zo meteen fout gaat, dat er echt rellen gaan komen. Want ondernemers enz pikken het zo meteen echt niet meer.
En wat is er op tegen om het beleid van eind september (toen we ook rond de 4000 besmettingen hadden) weer op te pakken? Dus met 1,5m afstand gewoon horeca open, sportscholen (max 30 man)... Vergeet niet dat we pas de lockdown in gingen in december bij 12.000 besmttingen. Toen gingen we echter de herfst in, nu het voorjaar. De periode dat sowieso luchtwegvirussen 'minder actief' worden.
Dat plan van HerstelNL is ook gewoon totaal onuitvoerbaar.Jep. Ik ook. Overigens ben ik wel van mening dat dit plan niet 100% kan, maar dat er wat moet gebeuren is echt duidelijk.
Het plan wordt overigens door de usual suspects afgekraakt... Die geven aan dat ze het wel snappen maar dat dit niet kan. Ze geven aan dat Rutte perspectief belooft en dat dat dus gaat komen... Tsja, Rutte belooft al maanden perspectief en het is op een gegeven moment wel klaar...
Ik ben nu vooral bang dat het zo meteen fout gaat, dat er echt rellen gaan komen. Want ondernemers enz pikken het zo meteen echt niet meer.
En wat is er op tegen om het beleid van eind september (toen we ook rond de 4000 besmettingen hadden) weer op te pakken? Dus met 1,5m afstand gewoon horeca open, sportscholen (max 30 man)... Vergeet niet dat we pas de lockdown in gingen in december bij 12.000 besmttingen. Toen gingen we echter de herfst in, nu het voorjaar. De periode dat sowieso luchtwegvirussen 'minder actief' worden.
Dat plan van HerstelNL is ook gewoon totaal onuitvoerbaar.
Om over de ethische bezwaren nog maar te zwijgen.
Woon net (1,5 jaar) in een gloednieuw huis en mijn baan bevalt me, dus dat gaat hem niet worden... En om nou alleen vanwege de lockdown een kind te 'nemen', nee dank je...Ik heb in het afgelopen jaar een nieuw huis gebouwd, een dochter gekregen en een nieuwe baan aangenomen. Het voelt voor mij dus als een prima jaar.
Woon net (1,5 jaar) in een gloednieuw huis en mijn baan bevalt me, dus dat gaat hem niet worden... En om nou alleen vanwege de lockdown een kind te 'nemen', nee dank je...
Maar herken wel veel van wat Jamel zegt, ik merk aan mezelf ook dat ik steeds meer down word. Ik zie mijn leerlingen niet (oke, via het scherm) en dat contact vind ik nou net zo leuk, mijn vrienden zie ik ook zelden (die zitten vooral in de dansgroep (en dat gaat niet door)), zit alleen thuis (ik ga in de zomer gerust 2,5 week alleen op vakantie, maar dit is echt anders...), ik merk ook dat het lijntje bij mij soms af en toe (bijna) breekt.
Ik mag toch hopen dat je wel snapt dat wanneer je nu gaat versoepelen en vervolgens de besmettingen weer gaan stijgen, je niet weer naar de situatie van nu terug kunt gaan.Ik ben nu vooral bang dat het zo meteen fout gaat, dat er echt rellen gaan komen. Want ondernemers enz pikken het zo meteen echt niet meer.
Kleine toevoeging: kijk vooral wat je nog wel kan wat je leuk vindt. Vooral wat je buiten kunt doen.Op zich al heel goed dat je dit herkent en erkent bij jezelf. Kan alleen maar zeggen dat je dit soort signalen niet moet negeren en dat je goed moet blijven letten op jezelf. Bel mensen op, zorg dat je er regelmatig even uit gaat. Al is het maar een blokje om. Misschien wil één van je dansvrienden wel een avondje in de week een uurtje met je wandelen.
Kleine toevoeging: kijk vooral wat je nog wel kan wat je leuk vindt. Vooral wat je buiten kunt doen.
Weet ik toch.Jep. Goeie.
Weet ik toch.
Natuurlijk. Heb jij er ook zo'n moeite mee als Bernardo?Mag af en toe nog even benadrukt worden, toch.
Natuurlijk. Heb jij er ook zo'n moeite mee als Bernardo?
Wel tijdens het bezoek aan de regels gehouden?Wat ik al schreef, ik heb het anderhalve maand geprobeerd. Maar ging echt even niet zo best met me. Dus afgelopen zondag toch samen met mijn vriendin bij mijn schoonmoeder gaan eten. Ja, ik ben één van de weinige mannen die een hele goede band heeft met zijn schoonmoeder. Heeft me wel goed gedaan.