JFK
Well-known member
Dan heeft De Hond vast wel een andere hobby gevonden.En onderschat het zwarte gat niet waar JMD, Joost en erka straks in vallen.
Dan heeft De Hond vast wel een andere hobby gevonden.En onderschat het zwarte gat niet waar JMD, Joost en erka straks in vallen.
En vergeet de mensen niet die blind achter het RIVM/OMT aanlopen... Hoe moeten die zo meteen zelf bedenken wat goed voor ze is...En onderschat het zwarte gat niet waar JMD, Joost en erka straks in vallen.
Ik vermoed dat die mensen nu juist wel zelf nadenken en doen wat goed voor ze is. Namelijk genieten van de dingen die wel kunnen en de regels creatief toepassen met een dosis gezond verstand.En vergeet de mensen niet die blind achter het RIVM/OMT aanlopen... Hoe moeten die zo meteen zelf bedenken wat goed voor ze is...![]()
Dan kan ik tenminste weer amateurvoetbalcijfers bij gaan houden.En onderschat het zwarte gat niet waar JMD, Joost en erka straks in vallen.
We kunnen dus nu ook gewoon overdag de eis krijgen om thuis te blijven. Op zich ook niet erg toch, alles is toch dicht. Prima geregeld van het kabinet 👍
Dat is nog wel het meest schrijnende aan alles. Dat buiten supergezond is en dat je er weerstand opbouwt maar dat we massaal binnen moeten gaan zitten.
De volgende eis wordt dat je jezelf vastketent aan het bed en de deur dichtlast...We kunnen dus nu ook gewoon overdag de eis krijgen om thuis te blijven.
Dan ga ik wel boetes verzamelen.We kunnen dus nu ook gewoon overdag de eis krijgen om thuis te blijven. Op zich ook niet erg toch, alles is toch dicht. Prima geregeld van het kabinet 👍
Ik wens de politie succes om dat te gaan handhaven, want daar gaat toch bijna niemand zich aan houden lijkt me.We kunnen dus nu ook gewoon overdag de eis krijgen om thuis te blijven. Op zich ook niet erg toch, alles is toch dicht. Prima geregeld van het kabinet 👍
Waar kan ik dat lezen?We kunnen dus nu ook gewoon overdag de eis krijgen om thuis te blijven. Op zich ook niet erg toch, alles is toch dicht. Prima geregeld van het kabinet 👍
Dat zit in die wet die gisteren is aangenomen. De gaat over het verbod om buiten te vertoeven. En wordt nu dus alleen gebruikt tussen 21.00 en 4.30, maar kan in de basis ook voor de hele dag gebruikt worden.Waar kan ik dat lezen?
Gaat die wet alleen over corona?Dat zit in die wet die gisteren is aangenomen. De gaat over het verbod om buiten te vertoeven. En wordt nu dus alleen gebruikt tussen 21.00 en 4.30, maar kan in de basis ook voor de hele dag gebruikt worden.
Waar kan ik dat lezen? Ik heb verschillende nieuwsberichten gelezen maar ben het niet tegen gekomen.Dat zit in die wet die gisteren is aangenomen. De gaat over het verbod om buiten te vertoeven. En wordt nu dus alleen gebruikt tussen 21.00 en 4.30, maar kan in de basis ook voor de hele dag gebruikt worden.
Waar kan ik dat lezen?
Ik ook.Nou, ik zit te bibberen op mijn stoel dat dat gebruikt gaat worden.