JFK
Well-known member
Zonde van die frisse lucht.Hahaha dictatuur, sommige mensen moeten echt wat vaker wat frisse lucht inademen.
Zonde van die frisse lucht.Hahaha dictatuur, sommige mensen moeten echt wat vaker wat frisse lucht inademen.
Hahaha dictatuur, sommige mensen moeten echt wat vaker wat frisse lucht inademen.
Hoho, ik reageer op Maasveld, die het liefst wil dat het volk braaf de richtlijnen van de overheid volgt. Dat doen ze in een dictatuur, vandaar mijn vraag aan hem...Ik echt word zó ontzettend moe als kneuzen Het woord dictatuur in de mond nemen.
Ach hou toch op man.Hoho, ik reageer op Maasveld, die het liefst wil dat het volk braaf de richtlijnen van de overheid volgt. Dat doen ze in een dictatuur, vandaar mijn vraag aan hem...
Ik zeg nergens dat het hier een dictatuur is.
Iedere vergelijking met een dictatuur loopt zo gigantisch mank dat een discussie zinloos is. We kunnen hem natuurlijk ook omdraaien. Jij wilt het liefst in een anarchie leven?Hoho, ik reageer op Maasveld, die het liefst wil dat het volk braaf de richtlijnen van de overheid volgt. Dat doen ze in een dictatuur, vandaar mijn vraag aan hem...
Ik zeg nergens dat het hier een dictatuur is.
Over een week zijn de Antillen toch al volledig gevaccineerd?
Hoezo?Wat een gejank.
Het schaatsen legt extra druk op het ziekenhuispersoneel dat het al zo druk heeft. Als ik de getallen zo lees zijn er veel meer gevallen dan met de jaarwisseling. Waarom hoor ik nu niemand om een verbod roepen?
Tellen wij die ook bij onze vaccinatiegraad?Over een week zijn de Antillen toch al volledig gevaccineerd?