Coronavirus 2

JMD

Well-known member
De IJsclub van Valkenburg in zuid Holland (bij leiden) pakt het anders aan, het vernielt op verzoek van de gemeente (Katwijk) haar eigen ijsbaan...
 

SanMark.

Well-known member
Zo lang "het volk" schijt heeft aan een maatregel die al een half jaar wordt uitgedragen is het niet zo vreemd.
Zolang de beleidsbepalers fout op fout stapelen en het totaal niet serieus nemen ,en alleen maar met het vingertje wijzen wat 'het volk' fout doet , waarom moet ' het volk' dan die mensen serieus nemen ?
 

gevegt

Well-known member
Zolang de beleidsbepalers fout op fout stapelen en het totaal niet serieus nemen ,en alleen maar met het vingertje wijzen wat 'het volk' fout doet , waarom moet ' het volk' dan die mensen serieus nemen ?
De laatste tijd krijg ik niet echt de indruk dat de rechts extremistische gemeentes de jeugd ook maar een strobreedte in de weg heeft gezeten.
 

zwammy

Well-known member
Iets verder in je autootje stappen om te schaatsen, zo lastig is het allemaal niet. Ik ga zondag met de kinderen schaatsen, ben benieuwd wat ze ervan vinden.
 

Atreides

Well-known member
Volgens de WHO is het gewoon pech door omstandigheden en komt het niet door het lab. Hebben we dus gewoon voor niets die Chinezen de schuld gegeven, die konden er niets aan doen.

Dar de schuld bij die wetmarkers ligt lijkt me nogal logisch.

China is voor het open houden van die markets na twee/drie eerdere ziektes wel aansprakelijk.
 

Atreides

Well-known member

Toch apart dat wetenschap politiek wordt. Iets is zo of iets is niet zo, en of dat nou politiek wel of niet gevoelig ligt zou voor wetenschappers niks moeten uitmaken.

Tja, de WHO is natuurlijk geen Universiteit. Dat de Chinezen graag alternatieve lezingen willen en ronduit problematisch zijn in de samenwerking is bekend.
 
Bovenaan