Er zijn we wel honderden meren bevroren, je kunt ook gewoon wat verder kijken.
Deels mee eens.Mensen zijn kuddedieren, allemaal naar dezelfde plek.
Tja, als ze te massaal op een ijsbaan af komen, moet je toch wat.Nee het 'volk' zal ook een paar dagen plezier beleven in de buitenlucht.
Het is wel Katwijk natuurlijk. Misschien moeten we daar iets zachter over oordelen.Zo lang "het volk" schijt heeft aan een maatregel die al een half jaar wordt uitgedragen is het niet zo vreemd.
Zolang de beleidsbepalers fout op fout stapelen en het totaal niet serieus nemen ,en alleen maar met het vingertje wijzen wat 'het volk' fout doet , waarom moet ' het volk' dan die mensen serieus nemen ?Zo lang "het volk" schijt heeft aan een maatregel die al een half jaar wordt uitgedragen is het niet zo vreemd.
De laatste tijd krijg ik niet echt de indruk dat de rechts extremistische gemeentes de jeugd ook maar een strobreedte in de weg heeft gezeten.Zolang de beleidsbepalers fout op fout stapelen en het totaal niet serieus nemen ,en alleen maar met het vingertje wijzen wat 'het volk' fout doet , waarom moet ' het volk' dan die mensen serieus nemen ?
Ik heb het even voor je verbeterd.Zolang 'het volk' regels en adviezen aan hun laars lapt en het totaal niet serieus neemt ,en alleen maar met het vingertje wijst wat de beleidsbepalers fout doen , waarom moeten de beleidsbepalers dan die mensen serieus nemen ?
Volgens de WHO is het gewoon pech door omstandigheden en komt het niet door het lab. Hebben we dus gewoon voor niets die Chinezen de schuld gegeven, die konden er niets aan doen.
Marion Koopmans: 'Rol vleermuizen bij pandemie ligt politiek gevoelig'
Het WHO-team dat in Wuhan speurt naar de oorsprong van de coronapandemie heeft geprobeerd politieke klippen te omzeilen.nos.nl
Toch apart dat wetenschap politiek wordt. Iets is zo of iets is niet zo, en of dat nou politiek wel of niet gevoelig ligt zou voor wetenschappers niks moeten uitmaken.
Jij wilt dus eigenlijk liever in een dictatuur leven?Ik heb het even voor je verbeterd.
Ik echt word zó ontzettend moe als kneuzen Het woord dictatuur in de mond nemen.Jij wilt dus eigenlijk liever in een dictatuur leven?
Waaruit maak je dat op?Jij wilt dus eigenlijk liever in een dictatuur leven?