Tellen wij die ook bij onze vaccinatiegraad?
Ja, maar pas over een aantal weken, als we weer overgaan op een nieuwe rekenmethode.
Tellen wij die ook bij onze vaccinatiegraad?
De laatste jaren hoor ik vooral artsen die tegen vuurwerk zijn. Nu hoor ik niemand. Dat vind ik vreemd en op zijn minst politiekcorrect.Omdat mensen "last" ondervinden van het vuurwerk en daarom anderen dat plezier misgunnen. Dus janken ze over de druk op de eerste hulp of de hoeveelheid schade. Die vlieger gaat natuurlijk niet op bij schaatsen. Of amateursport wat normaliter de EHBO in het weekend bevolkt. Dan heb ik nog niet eens over het volk wat geen maat kan houden met drugs en drank en daardoor rare dingen doet.
In die gebieden zijn ze sowieso wat trager.Ja, maar pas over een aantal weken, als we weer overgaan op een nieuwe rekenmethode.
De laatste jaren hoor ik vooral artsen die tegen vuurwerk zijn. Nu hoor ik niemand. Dat vind ik vreemd en op zijn minst politiekcorrect.
De laatste jaren hoor ik vooral artsen die tegen vuurwerk zijn. Nu hoor ik niemand. Dat vind ik vreemd en op zijn minst politiekcorrect.
Een orthopeed is geen arts? Komt bij dat als een breuk gecompliceerd is, er wel degelijk druk op de rest van het personeel gevraagd wordt.Ik vind de stem van artsen niet zo interessant. Het zijn voor mij net mensen zoals er zovele in het ziekenhuis werken die ook met vuurwerkslachtoffers te maken hebben.
Maar bij botbreuken komt er doorgaans geen arts aan te pas. De kleiers hebben het dan druk.
Een orthopeed is geen arts? Komt bij dat als een breuk gecompliceerd is, er wel degelijk druk op de rest van het personeel gevraagd wordt.
Luie donders.In die gebieden zijn ze sowieso wat trager.
Bedankt. Conservatieve rechtse lul.Zekers is een Orthopedisch Chirurg een arts. Maar je zegt het zelf al: Als een breuk gecompliceerd is en het op opereren aankomt....
Dat de druk van het personeel hoog is bij dit weer weerleg ik ook niet. Maar jij vraagt je af waarom je nu de artsen niet hoort. Ik geef je het antwoord.
Bedankt. Conservatieve rechtse lul.
Hoho, GLer!Graag gedaan. Egoïstische rechtse zak
Hoho, GLer!
Ik had het over mijn stemwijzer, ouwe ploppert!Nono, das war einmahl. Stemwijzer heeft gesproken.
Van oudsher trouwens warme gevoelens bij PPR. No war, knuffel een boom!
Ik had het over mijn stemwijzer, ouwe ploppert!
Ik weet het. Ik maak geen vrienden.Gisteren ging het beter met je. Toen had je nog de BoerenBurgerBuitenlui assemblee. Ik gok dat die haaks op elkaar staan qua politieke opvatting LPG fetisjist!
De ultieme machtspartij! Vuile dictator!
Dictator, daar weet JMD alles van.De ultieme machtspartij! Vuile dictator!