Coronavirus 2

JMD

Well-known member
Ik echt word zó ontzettend moe als kneuzen Het woord dictatuur in de mond nemen.
Hoho, ik reageer op Maasveld, die het liefst wil dat het volk braaf de richtlijnen van de overheid volgt. Dat doen ze in een dictatuur, vandaar mijn vraag aan hem...

Ik zeg nergens dat het hier een dictatuur is.
 

JFK

Well-known member
Hoho, ik reageer op Maasveld, die het liefst wil dat het volk braaf de richtlijnen van de overheid volgt. Dat doen ze in een dictatuur, vandaar mijn vraag aan hem...

Ik zeg nergens dat het hier een dictatuur is.
Ach hou toch op man.
 

Maasveld

Well-known member
Hoho, ik reageer op Maasveld, die het liefst wil dat het volk braaf de richtlijnen van de overheid volgt. Dat doen ze in een dictatuur, vandaar mijn vraag aan hem...

Ik zeg nergens dat het hier een dictatuur is.
Iedere vergelijking met een dictatuur loopt zo gigantisch mank dat een discussie zinloos is. We kunnen hem natuurlijk ook omdraaien. Jij wilt het liefst in een anarchie leven?
 
Laatst bewerkt:

De Wolf

Well-known member
Marokko gaat in sneltreinvaart. Waar Nederland een week doet over 1% doen de Marokkanen dit binnen drie dagen.

Gibraltar is waarschijnlijk maandag Israël voorbij. Niet dat het bijzonder is. Daar wonen maar 30.000 mensen.
 

Joost

Well-known member
De cijfers van het LCPS over opnames;

Zowel op 5/2 als 6/2: 166 ziekenhuis- en 22 IC-opnames
Zowel op 8/2 als 9/2: 120 en 26
Zowel gisteren als vandaag: 182 en 32.

Dit begint wel heel raar te worden.
 

gevegt

Well-known member
Het schaatsen legt extra druk op het ziekenhuispersoneel dat het al zo druk heeft. Als ik de getallen zo lees zijn er veel meer gevallen dan met de jaarwisseling. Waarom hoor ik nu niemand om een verbod roepen?
 

Bonehead

Well-known member
Het schaatsen legt extra druk op het ziekenhuispersoneel dat het al zo druk heeft. Als ik de getallen zo lees zijn er veel meer gevallen dan met de jaarwisseling. Waarom hoor ik nu niemand om een verbod roepen?

Omdat mensen "last" ondervinden van het vuurwerk en daarom anderen dat plezier misgunnen. Dus janken ze over de druk op de eerste hulp of de hoeveelheid schade. Die vlieger gaat natuurlijk niet op bij schaatsen. Of amateursport wat normaliter de EHBO in het weekend bevolkt. Dan heb ik nog niet eens over het volk wat geen maat kan houden met drugs en drank en daardoor rare dingen doet.
 
Bovenaan