Jullie laten je afleiden van corona!!!!!!
Kabouter Jaap interesseert mij niet.Het schijnt volgens Kabouter Jaap wel weer zinvol te zijn in de Randstad omdat daar veel besmettingen zijn. Blijkt uit een wiskundige berekening waar men grof schattend rekent.
Kijk, zó mag ik het graag lezen.Ik noem het een kamer die een keer laat zien dat ze ballen hebben.
Tsja, in de Randstad gaat het mis dus dan komen ze in actie.Wat fijn dat we zoveel virologen in de Tweede Kamer hebben zitten.
Heeft dat niet meer te maken met de slechte ventilatie? Iets waar Duitsland inmiddels van alles aan aan het verbeteren is.Norg, Drenthe. Klein rustig dorpje, ver van de Randstad. Kleinschalige instelling met 24 dementerende ouderen. In één week tijd 8 dood door Corona en de rest ziek. Alle personeel ook besmet en deel ziek.
Zo snel kan het gaan hé.
Ik dacht dat ze allemaal hier zaten maar we hebben er nog genoeg in de tweede kamer idd.Wat fijn dat we zoveel virologen in de Tweede Kamer hebben zitten.
Ventilatie ? Kun je daar ook ziek van worden ?Heeft dat niet meer te maken met de slechte ventilatie? Iets waar Duitsland inmiddels van alles aan aan het verbeteren is.
In Drenthe wel, daar waait het altijd zo hard dat je zo een koudje oploopt.Ventilatie ? Kun je daar ook ziek van worden ?
Gezien het feit dat Rutte cs nu pas aan de mondkapjes gaat zal het wel tot januari duren voordat men hier verplicht wordt op dezelfde manier te ventileren als in DLD...Heeft dat niet meer te maken met de slechte ventilatie? Iets waar Duitsland inmiddels van alles aan aan het verbeteren is.
Dan is een langdurige oosten wind wel noodzakelijk.Gezien het feit dat Rutte cs nu pas aan de mondkapjes gaat zal het wel tot januari duren voordat men hier verplicht wordt op dezelfde manier te ventileren als in DLD...