Goed plan, gewoon standaard 3-0 overwinningen, de rest mag dan spelen om plek twee
Uitwedstrijden inderdaad 3-0 en thuiswedstrijden van PSV eindigen dan in 0-3.
Goed plan, gewoon standaard 3-0 overwinningen, de rest mag dan spelen om plek twee
En de wedstrijden van PSV niet te vergeten.
Uitwedstrijden inderdaad 3-0 en thuiswedstrijden van PSV eindigen dan in 0-3.
He Max, PSVer
Omdat in Groningen nog geen corona is.
Wat een geheugen, dat was ik zelf alweer vergeten.Zal maar eens een Abubajarietje doen.
Ik kreeg het zelfs als pushbericht. De redenatie erachter ontgaat me totaal.België heeft Nederlands Limburg trouwens op oranje gezet. Nu is alles in Holland en beneden de rivieren oranje voor de Belgen.
België heeft Nederlands Limburg trouwens op oranje gezet. Nu is alles in Holland en beneden de rivieren oranje voor de Belgen.
Wat een geheugen, dat was ik zelf alweer vergeten.
De M vervangen door Aj, past mooi bij de stad waar je woont.
In Zwitserland mogen vanaf 1 oktober stadions voor 2/3 gevuld worden, maar dan wel met mondkapje.
Graag gedaan👍Bedankt voor het meedenken.
België heeft Nederlands Limburg trouwens op oranje gezet. Nu is alles in Holland en beneden de rivieren oranje voor de Belgen.
Het is maar goed dat de benzine in Duitsland net zo goedkoop is dan, heb ik ook niets in België te zoeken, 116.9 staat de benzine op dit moment, dit voor de mensen die niet in de gelegenheid zijn om naar Duitsland te gaan, dan weten ze het in ieder geval
Het is geen moeten in dit geval, slechts een zeer dringend advies.In België moet iedereen die uit de oranje gebieden komt zich bij aankomst laten testen en 14 dagen in quarantaine.
Gids.tv, beter bekeken
www.gids.tv
Zou mooi zijn als dit klopt.
Ben wel benieuwd hoeveel mensen zich willen laten inenten...