gevegt
Well-known member
Uiteraard.
Kun je er ook mee ploppen?
Uiteraard.
Dank voor het medische advies UG! Vanaf nu elke avond een fles wegtikken. :duim:
Kun je er ook mee ploppen?
Nee helaas niet maar misschien dat de beugelfabrikant met een Nederlandse variant komt. Misschien dat Rutte as dinsdag wat meer over weet te vertellen.
Dat ze het hopen is echt maar daar kan ik me niets van voorstellen.
Dat ze het hopen is echt maar daar kan ik me niets van voorstellen.
Ik voorzie toch wel dat er iets met het (primair) onderwijs gaat gebeuren, scholen (in wat voor vorm dan ook) open. VO nog niet.
Wat denken we hier van de sportclubs?
- Sportscholen: open met maximaal aantal bezoekers gerelateerd aan het oppervlak?
- Niet-contactsporten als tennis/badminton/padel/atletiek/...: Trainingen weer opstarten mits voldoende afstand gehouden kan worden?
- Contactsporten: Open indien trainingsvormen zonder contact?
Ik hoor en lees dat de horeca er zo op hoopt, maar die verwachten toch niet serieus dat de situatie weer is als voorheen? Restaurants en café's zitten echt niet gelijk weer vol genoeg om het financieel te redden.
Het is toch echt een stuk makkelijker om je zaken (financieel) op orde te brengen als je wel inkomsten hebt. Daar kun je een bedrijfsmodel of bijzonder beheer model op maken. Geen inkomsten lijkt me sowieso de dood in de pot.