Coronavirus 2

erka

Well-known member
En de eerste Corona app heeft al een datalek :jerry:

Echt soms vind ik Nederland zo naief he.
 

Unregistere

Well-known member
En de eerste Corona app heeft al een datalek :jerry:

Echt soms vind ik Nederland zo naief he.

Ach, je moet maar zo denken... In heel de wereld zitten nu mensen soortgelijke posts te plaatsen op forums. Alleen in je eigen land krijg je het veel meer mee, door alle aandacht op televisie en kranten die voor 80% zijn gevuld met corona nieuws.
 

Eef de Kip

Well-known member
De Belgen toepen ons over en noemen regelingen nu: zeer intelligente lockdown.

Dus de kritiek die ze hadden over onze maatregelen hebben ze terug genomen?

En de Duitsers hadden toch ook kritiek en wilden de grenzen toch dicht gooien? Ik lees alleen maar verhalen dat ze in grote getale de grens over steken naar Nederland.
 

JMD

Well-known member
Dus de kritiek die ze hadden over onze maatregelen hebben ze terug genomen?
Het is vooral lastig te vergelijken, want in NL tellen alleen overleden aan Corona-mensen als ze getest zijn, in BE is dat niet zo?


Hoe zit het overigens met de cijfers in Wit Rusland? Die dictator daar zei dat je vooral whisky moest drinken tegen het virus. Verder kon je alles normaal doen. Dat is nu al weken zo bezig. Is daar al een explosie van besmetten/doden te zien? (die je zou verwachten gezien de onvoorzichtigheid)
 

SanMark.

Well-known member
Het is vooral lastig te vergelijken, want in NL tellen alleen overleden aan Corona-mensen als ze getest zijn, in BE is dat niet zo?


Hoe zit het overigens met de cijfers in Wit Rusland? Die dictator daar zei dat je vooral whisky moest drinken tegen het virus. Verder kon je alles normaal doen. Dat is nu al weken zo bezig. Is daar al een explosie van besmetten/doden te zien? (die je zou verwachten gezien de onvoorzichtigheid)

Wodka en in de sauna gaan zitten. Dat was het beste medicijn tegen Corona.
 

U.G.

Well-known member
Het is vooral lastig te vergelijken, want in NL tellen alleen overleden aan Corona-mensen als ze getest zijn, in BE is dat niet zo?


Hoe zit het overigens met de cijfers in Wit Rusland? Die dictator daar zei dat je vooral whisky moest drinken tegen het virus. Verder kon je alles normaal doen. Dat is nu al weken zo bezig. Is daar al een explosie van besmetten/doden te zien? (die je zou verwachten gezien de onvoorzichtigheid)

Nee die gaan vast met hele betrouwbare cijfers komen.

Ze hadden tot voor kort in totaal nog geen 10 sterfgevallen. Oftewel, wodka werkt.
 

gevegt

Well-known member
Dus de kritiek die ze hadden over onze maatregelen hebben ze terug genomen?

En de Duitsers hadden toch ook kritiek en wilden de grenzen toch dicht gooien? Ik lees alleen maar verhalen dat ze in grote getale de grens over steken naar Nederland.

Duitsland gaat nooit de grens sluiten.

De Belgies zijn Calimero's. Die vinden nog steeds onze maatregelen dom.
 

U.G.

Well-known member
Of het de beste is weet ik niet maar met Smirnoff zit je altijd wel goed. Da's praktisch een vaccin.
 
Bovenaan