En de eerste Corona app heeft al een datalek :jerry:
Echt soms vind ik Nederland zo naief he.
De Belgen toepen ons over en noemen regelingen nu: zeer intelligente lockdown.
Het is vooral lastig te vergelijken, want in NL tellen alleen overleden aan Corona-mensen als ze getest zijn, in BE is dat niet zo?Dus de kritiek die ze hadden over onze maatregelen hebben ze terug genomen?
Het is vooral lastig te vergelijken, want in NL tellen alleen overleden aan Corona-mensen als ze getest zijn, in BE is dat niet zo?
Hoe zit het overigens met de cijfers in Wit Rusland? Die dictator daar zei dat je vooral whisky moest drinken tegen het virus. Verder kon je alles normaal doen. Dat is nu al weken zo bezig. Is daar al een explosie van besmetten/doden te zien? (die je zou verwachten gezien de onvoorzichtigheid)
Het is vooral lastig te vergelijken, want in NL tellen alleen overleden aan Corona-mensen als ze getest zijn, in BE is dat niet zo?
Hoe zit het overigens met de cijfers in Wit Rusland? Die dictator daar zei dat je vooral whisky moest drinken tegen het virus. Verder kon je alles normaal doen. Dat is nu al weken zo bezig. Is daar al een explosie van besmetten/doden te zien? (die je zou verwachten gezien de onvoorzichtigheid)
Dus de kritiek die ze hadden over onze maatregelen hebben ze terug genomen?
En de Duitsers hadden toch ook kritiek en wilden de grenzen toch dicht gooien? Ik lees alleen maar verhalen dat ze in grote getale de grens over steken naar Nederland.
Morgen maar even naar de slijterij dan .Nee die gaan vast met hele betrouwbare cijfers komen.
Ze hadden tot voor kort in totaal nog geen 10 sterfgevallen. Oftewel, wodka werkt.
Of het de beste is weet ik niet maar met Smirnoff zit je altijd wel goed. Da's praktisch een vaccin.
Wodka en in de sauna gaan zitten. Dat was het beste medicijn tegen Corona.