Coronavirus 2

U.G.

Well-known member
Dank voor het medische advies UG! Vanaf nu elke avond een fles wegtikken. :duim:

Bedank vooral maar 'hoe heet ie' van Wit-Rusland.

En 3 of 4 shotjes maar Batigoal, niet een hele fles. Daarmee versterk je juist het virus. En Witrussen fucken niet met tonic en citroenen. Gewoon puur, en corona is geschiedenis.
 

gevegt

Well-known member
Zo hier en daar merk ik dat er mensen zijn die verwachten dat Rutte morgen de restricties iets ruimer maakt.
Zou het echt?
 

Joost

Well-known member
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de scholen na 3 mei nog dichtblijven.

Basisscholen dan en met aangepaste haal/breng routines.
 

Marinos

Well-known member
Wat denken we hier van de sportclubs?

- Sportscholen: open met maximaal aantal bezoekers gerelateerd aan het oppervlak?
- Niet-contactsporten als tennis/badminton/padel/atletiek/...: Trainingen weer opstarten mits voldoende afstand gehouden kan worden?
- Contactsporten: Open indien trainingsvormen zonder contact?
 

JMD

Well-known member
Wat denken we hier van de sportclubs?
- Sportscholen: open met maximaal aantal bezoekers gerelateerd aan het oppervlak?
- Niet-contactsporten als tennis/badminton/padel/atletiek/...: Trainingen weer opstarten mits voldoende afstand gehouden kan worden?
- Contactsporten: Open indien trainingsvormen zonder contact?

Ik golf niet, maar dat lijkt me ook een sport die je vrij snel weer op kan pakken, dat speel je toch vaak maar met zijn 2-en (of 4-en) op een hele grote baan.
Ik ga er niet vanuit dat er vanavond gezegd wordt dat sportaccomodaties weer open mogen, maar dat lijkt me (met jouw inachtnemingen) toch wel het volgende wat moet gebeuren, omdat gewoon bewezen is dat je van sporten niet alleen lichamelijk gezond wordt, maar ook geestelijk. En geestelijk krijgen er velen een knauw deze weken.
 

Batigoal

Well-known member
Ik hoor en lees dat de horeca er zo op hoopt, maar die verwachten toch niet serieus dat de situatie weer is als voorheen? Restaurants en café's zitten echt niet gelijk weer vol genoeg om het financieel te redden.
 

Atreides

Well-known member
Ik hoor en lees dat de horeca er zo op hoopt, maar die verwachten toch niet serieus dat de situatie weer is als voorheen? Restaurants en café's zitten echt niet gelijk weer vol genoeg om het financieel te redden.

Het is toch echt een stuk makkelijker om je zaken (financieel) op orde te brengen als je wel inkomsten hebt. Daar kun je een bedrijfsmodel of bijzonder beheer model op maken. Geen inkomsten lijkt me sowieso de dood in de pot.
 
Bovenaan