Zwammy
Sinds wanneer hechten we waarde aan de mening van een vrouwenhatende veelpleger?
Sterk spul, die boosterprik. Overal spierpijn
Die zal dan in 2023 ontvangen worden, de boosterbrieven zijn ze nu ook pas bij geboortejaar1951
Klopt, 3 maanden wachten na besmetting. Ik kan mijn booster ook pas eind februari halen.1956 is ook al binnen. Mijn beide ouders hebben een brief ontvangen, maar die zijn vanwege hun besmetting in november in februari pas aan de beurt.
Jamel iedereen verdient toch wel een tweede kans, je moet niet gelijk iedereen buitensluiten. Zeer kortzichtig.Sinds wanneer hechten we waarde aan de mening van een vrouwenhatende veelpleger?
Inderdaad kijk maar naar jezelf...Jamel iedereen verdient toch wel een tweede kans, je moet niet gelijk iedereen buitensluiten. Zeer kortzichtig.
Jep, en of de prikker net wel/niet een spier raakt. De eerste keer voelde ik niks en had ik zo goed als geen last, de tweede keer raakte de prikster vol een spier, ik zat spreekwoordelijk 'in het dak' van de RAI, heb daar wel een paar dagen qua spierpijn last van gehad.Heb nu weer Moderna, 1e keer geen last maar de 2e keer een dag flink spierpijn maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat het ook wel scheelt of je een kundige prikker treft.
Dan heeft ze een zenuw geraakt. Een goede prikker gaat altijd voor een spier.Jep, en of de prikker net wel/niet een spier raakt. De eerste keer voelde ik niks en had ik zo goed als geen last, de tweede keer raakte de prikster vol een spier, ik zat spreekwoordelijk 'in het dak' van de RAI, heb daar wel een paar dagen qua spierpijn last van gehad.
Maar kan je dat dan 'weten' van te voren als prikker? Bij bloedprikken snap ik dat je een ader kan vinden (zijn vaak eenvoudig te zien op de huid), maar bij een vaccinatie kan je toch niet een spier voelen of zenuw? Want ze zal niet expres mijn zenuw proberen hebben te raken...Een goede prikker gaat altijd voor een spier.
In de bovenarm is een spier moeilijk te ontwijken. Vandaar de ideale plek voor een prik.Maar kan je dat dan 'weten' van te voren als prikker? Bij bloedprikken snap ik dat je een ader kan vinden (zijn vaak eenvoudig te zien op de huid), maar bij een vaccinatie kan je toch niet een spier voelen of zenuw? Want ze zal niet expres mijn zenuw proberen hebben te raken...
Of de lerares Duits die pissig is dat JMD nog geen move heeft gemaakt.In de bovenarm is een spier moeilijk te ontwijken. Vandaar de ideale plek voor een prik.
Een zenuw is moeilijk te raken. Pure pech. Ten minste, dat hoop ik voor je.