Coronavirus 2

Satyr

Administrator
Forumleiding
Gisteren ook de booster gehaald, in de Rodahal, grote zaal, redelijk rij, maar schoot wel op.
 

SanMark.

Well-known member
Leeuwarden heb ik begrepen dat het een vrij grote locatie is maar de animo in Friesland een stuk lager is. Ik kon er ook al vorige week heen. Bij een eerste prik had ik het ook wel gedaan maar met de booster heb ik wat minder haast.
Waarom geen booster ? Wappie !!
 

Joost

Well-known member
Ziekenhuiscijfers schieten verder naar beneden, krimp neemt weer toe.

Maar Omikron is nu echt binnen met besmettingen; bijna 25.000.
 

Joost

Well-known member
Jep. Nog even en we zijn lager op zowel IC als verpleging als in de hele periode okt'20 - mei'21
Daar had ik niet eens naar gekeken maar dat klopt wel.

IC bezetting vandaag; 459.
Tussen 22/10/20 en 1/6/2021 is dat niet zo laag geweest (met uitzondering van 1 dag in december 20 met 458)

Verpleegafdeling vandaag; 1185
Tussen 15/10/20 en 23/5/21 is het met uitzondering van een paar dagen in december 20 met een bezetting van ongeveer 1140 niet lager geweest.

Het opnamegemiddelde op de IC is nu 19. Sinds de opnames worden gemeten, midden oktober ’20, was het tussen 30/5/21 en 2/11/21 lager, in de andere periodes hoger.
Voor de verpleegafdeling is het opnamegemiddelde nu 131, dat was in vrijwel dezelfde periode als de IC opnames lager en anders hoger.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In die zin ziet het er ook relatief gunstig uit. Alleen even kijken of de boosters omikron kunnen afvangen.
 

zwammy

Well-known member
Haha heerlijk. Maar goed, dit zal het nieuws of het kabinet niet halen. Of het wordt weer vergeten door de Jonge. Ach ja, je kan met feiten blijven strooien, zolang mensen wappie kunnen zeggen en blind kunnen staren naar de ' kenners' zullen we met de zelfde braskloten te maken krijgen.
 

Miramar

Well-known member
Booster gehad. Ik hoor erbij.....
59192801c9c8bd23b29fc1b331708312.jpg
 
Bovenaan