Coronavirus 2

gevegt

Well-known member
Normaal gesproken zou je dat even in een voetnoot zetten. Dit is wat onzorgvuldig. Maar goed, ik geloof niet dat daar een enorme afweging heeft plaatsgevonden die met een Wob verzoek zichtbaar kan worden.
Waarschijnlijk hebben ze gedacht dat het onder de streep geen verschil maakt. Een inschattingsfout dus.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is de huidige volksvertegenwoordiging. Het moet allemaal wel zichtbaar.
 

zwammy

Well-known member
Het was idd beter als het rivm de aanpassing ook meteen op de site weergeeft dan wachten tot iemand ziet dat de cijfers veranderen en daar vragen over stellen.
 

zwammy

Well-known member
Ook, maar die willen er geen likes en goodwill mee scoren

Hoeft ook niet, die zijn er om informatie te delen. De ns hoeft ook geen likes en goodwill te scoren als er een trein uitvalt of werkzaamheden zijn.

Omtzigt had er niets mee gedaan als de rivm zijn werk had gedaan.
 

SanMark.

Well-known member
We leggen de schuld maar neer bij de boodschapper.

Max nog voorbeelden waar de fouten van de overheid inzake het coronabeleid net de andere kant opvielen ?
 

Max

Administrator
Forumleiding
We leggen de schuld maar neer bij de boodschapper.

Max nog voorbeelden waar de fouten van de overheid inzake het coronabeleid net de andere kant opvielen ?

Ik heb geen voorbeelden. Ik heb zelf slechts enkele keren die wekelijkse rapporten bekeken en ik vond daar wel wat van. Alleen niet gekeken met de bril dat ze zaken erger of minder erg voorstelde.

Enige voorbeeld is misschien dat de vaccinatiecijfers in eerste instantie veel te laag waren voorgesteld, maar dat had meer met de onkunde van registreren te maken.
 

Bernardo

Well-known member
Nou net boosterprik gehaald, moet zeggen dat is wel echt top geregeld. Kon gewoon zonder afspraak komen en stond binnen half uur weer buiten. Nu nog het beleid van het kabinet beter geregeld graag.
 

De Wolf

Well-known member
Nou net boosterprik gehaald, moet zeggen dat is wel echt top geregeld. Kon gewoon zonder afspraak komen en stond binnen half uur weer buiten. Nu nog het beleid van het kabinet beter geregeld graag.
Zolang we nog de VVD in de regering hebben blijven we dweilen met de kraan open.
 

erka

Well-known member
Nou net boosterprik gehaald, moet zeggen dat is wel echt top geregeld. Kon gewoon zonder afspraak komen en stond binnen half uur weer buiten. Nu nog het beleid van het kabinet beter geregeld graag.

Ik ook net (op afspraak), maar het was zo druk, het duurde een half uur voordat ik aan de beurt was en er stond een rij tot aan buiten. Verder wel prima geregeld maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de belangrijkste priklocatie in Groningen veel te klein is.
 

De Wolf

Well-known member
Leeuwarden heb ik begrepen dat het een vrij grote locatie is maar de animo in Friesland een stuk lager is. Ik kon er ook al vorige week heen. Bij een eerste prik had ik het ook wel gedaan maar met de booster heb ik wat minder haast.
 

zwammy

Well-known member
Dat is mooi. Bij genoeg prikken kon de lockdown eraf aan het eind van de maand. En gaat Nederland dan de weg op van Frankrijk of van Engeland. Spannend...
 
Bovenaan