Daarnaast ben je over een maand je QR code kwijt.
Die wil vast heel 2022 een lockdown.Het wordt Ernst ipv Kokki.
Het Deense rivm is er van overtuigd dat de omikron variant zo overheersend word dat over 2 maanden alles weer terug kan naar het normale. Dus dan hoeven wij nog maar een jaar door te modderen, dat is ook goed nieuws.
Met die slopers van de VVD zal het mij niets verbazen.Alles is toch dicht.
Volgens mij niet.Alles is toch weer normaal in Denemarken?
Volgens mij niet.
Niks nieuws. Binnen het OMT waren altijd verschillende mening. Uiteindelijk komen ze gezamelijk tot een standpunt en dat wordt het advies.
Ook wel een fijn gevoel dat 1 persoon van het omt een langere lockdown wil en een ander persoon van het omt het Engels model wil. Maar goed, zal wel de goede weg zijn.
Nee, hadden alles dicht gegooid toen bleek dat die veel besmettelijker was. En na onderzoek weer meer open en helemaal open betekent dus helemaal geen restricties enz. Een beetje het omgekeerde als wat Nederland doet. Maar daar zal het wel erg slecht gaan of is het dun bevolkt of alle andere drogredenen die steeds genoemd worden als er andere cijfers en onderzoeken naar buiten komen.
Mogen mensen dan hun vraagtekens zetten bij de onpartijdigheid van overheid/politie ?
Allemaal zwaar gemaskerd lopen ze onder begeleiding van de politie naar het FVD gebouw.
Ja prima toch. Doen ze hier toch ook?
Het ging erom dat ze verwachten binnen 2 maanden alle restricties los te laten, dat was volgens mij wat ik poste.
zou je denken?Waar dan ongetwijfeld weer commentaar op komt.