SanMark.
Well-known member
1 klein detail, je krijgt er alsnog corona door.2g, 2 vaccinaties en booster hé. Werkt allemaal prima.
Mouthaan heeft zijn tweet toch maar weer weggehaald.
1 klein detail, je krijgt er alsnog corona door.2g, 2 vaccinaties en booster hé. Werkt allemaal prima.
Met een griepprik kan je ook nog griep krijgen. Het is alleen de bedoeling dat je niet zo ziek wordt.1 klein detail, je krijgt er alsnog corona door.
Mouthaan heeft zijn tweet toch maar weer weggehaald.
Dat hebben er nog niet veel door ...Met een griepprik kan je ook nog griep krijgen. Het is alleen de bedoeling dat je niet zo ziek wordt.
Waarom zou ik dat doen?Jij kan natuurlijk wel 100 posts plaatsen waaruit blijkt dat de booster ook belangrijk is voor alle gezonde mensen en tieners. Dus daar wacht ik even op voordat ik mijn mening bijschaaf 👍
Nee hoor, ik hoor dat soort verhalen ook maar toch wacht ik liever op mensen die er nog meer verstand van hebben dan jij. En dan ook nog obv een gedegen onderzoek.Zo las ik het ook maar volgens Eef kan ik wel wat gemist hebben dus ik wacht op zijn advies voordat ik de booster pak.
Maar serieus, wachten we daar niet al bijna twee jaar op? Ik snap echt wel dat een nieuw virus zich heel moeilijk laat voorspellen. Maar na bijna twee jaar verwacht ik toch iets meer dan: "We zien dat Omikron als het ware iemand met een nieuwe jas is, die de vaccins niet goed herkennen. Daarom moet je nog een prikje nemen, met hetzelfde vaccin. En misschien nog wel drie of vier keer in het komende jaar. Want misschien werkt het dan wel".Nee hoor, ik hoor dat soort verhalen ook maar toch wacht ik liever op mensen die er nog meer verstand van hebben dan jij. En dan ook nog obv een gedegen onderzoek.
Nee hoor, ik hoor dat soort verhalen ook maar toch wacht ik liever op mensen die er nog meer verstand van hebben dan jij. En dan ook nog obv een gedegen onderzoek.
Misschien is het nou eenmaal zo dat dat het maximale is dat ze weten.Maar na bijna twee jaar verwacht ik toch iets meer dan: "We zien dat Omikron als het ware iemand met een nieuwe jas is, die de vaccins niet goed herkennen. Daarom moet je nog een prikje nemen, met hetzelfde vaccin. En misschien nog wel drie of vier keer in het komende jaar. Want misschien werkt het dan wel".
Misschien is het nou eenmaal zo dat dat het maximale is dat ze weten.
Inmiddels is toch wel duidelijk geworden dat het vaccin in kracht afneemt?Heb je wat onderzoeken voor me waaruit blijkt dat de booster nodig is want net als Jamel heb ik die gemist?
Inmiddels is toch wel duidelijk geworden dat het vaccin in kracht afneemt?
Da's prima, maar dan wacht ik dus even. En dat versterkt me trouwens ook alleen maar in mijn almaar groeiende verontwaardiging over het structureel weigeren van het nemen van maatregelen waarvan we wel zeker weten dat ze bijdragen aan het vertragen van de verspreiding:Misschien is het nou eenmaal zo dat dat het maximale is dat ze weten.