Coronavirus 2

SanMark.

Well-known member
Omdat een Burgemeester een verbinder moet zijn en laat dat nu net niet precies een van de kernwoorden van de PVV zijn. Enige bestuurlijke ervaring is ook een pre maar gelet op het eerste punt gebeurt dat niet zo vaak.

Maar wellicht kunnen we het hier weer over Corona gaan hebben?

Morgen mag ik na 4 weken weer eens naar kantoor 🥳
Groen Links is inderdaad ook een hele verbindende partij.
 

SanMark.

Well-known member
Halsema heeft toegegeven dat de straat was afgesloten waar alle mensen naar toe werden gestuurd, en waar de ME dus de mensen stond op te wachten met honden.
 

Joost

Well-known member
Ik kon mijn detailcijfertjes weer eens inzien.
Het lijkt erop dat het stijgende aandeel Omikron de daling van Delta rond 16/12 heeft gecompenseerd.
Kerstmis heeft daarnaast nog een vliegwiel effect gehad maar dat valt pas over een paar dagen definitief te zeggen.

Opnames dalen nog steeds en ik schat in dat die nog wel een dikke week zullen dalen. De bezetting zal dan rond de 1000 blijven steken.

En dan komt het grote onbekende; hoezeer gaan de boosters hun effect hebben op de nieuwe besmettingen en wat is de voorspelde minder ziekmakendheid van Omikron.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben benieuwd of de scholen volgende week weer open gaan. Op zich loopt de boosterprik campagne vrij aardig, maar die is pas later deze maand afgerond. Wel zijn over het algemeen alle 50+-ers na deze week wel geweest lijkt mij.
 

zwammy

Well-known member
2000 is aan de beurt dus ga ervan uit dat iedereen die z'n 3e prik wel wilde hebben al geweest is. Ook de risicogroepen van de variant die veel minder gevaarlijk is dan de delta. Maar beter die lockdown verlengen tot maart. Dan hebben we het zeker goed voor elkaar
 

Joost

Well-known member
Vanuit de besmettingen zou je zeggen; laat ze nog dicht want het loop weer op. Maar de grote vraag is dan; wanneer open je ze wel?
 

Max

Administrator
Forumleiding
2000 is aan de beurt dus ga ervan uit dat iedereen die z'n 3e prik wel wilde hebben al geweest is. Ook de risicogroepen van de variant die veel minder gevaarlijk is dan de delta. Maar beter die lockdown verlengen tot maart. Dan hebben we het zeker goed voor elkaar

Die heeft zijn prikafspraak gemaakt, maar zeker nog niet iedereen is geweest. Dat gaat nog wel een aantal weken duren.
 

zwammy

Well-known member
Oh ja, je kunt een prikafspraak maken voor over een maand. Nou, dan gewoon alles dicht houden en demonstraties neer slaan. Prima beleid
 
Bovenaan