Coronavirus 2

Max

Administrator
Forumleiding
Je moet ook niet naar de reacties kijken, maar het bericht van het CDC (het Amerikaanse RIVM)...
Doe ik hem even zonder twitterbericht voor je, word je niet afgeleid

Dus de manier waarop getest werd in Amerika (en wordt in Nederland) mag niet meer gebruikt worden van het CDC.
Dan kan je allerlei dingen erbij gaan halen die totaal niet relevant zijn, je kan je ook afvragen waarom het CDC dat doet.
Maar nee, liever zeggen we van alles dat tegen RIVM/overheidsbeleid in gaat dat het van wappies is en kijken we naar de idiote (want die zijn er idd) reacties.

Bedankt voor de hulp. Het bericht is dus van 21 juli 2021. Vervolgens staat er dat de ze de PCR test die enkel Covid kan testen willen gaan verruilen voor testen die Covid en influenza kunnen testen. Hierdoor hoef je maar een test te doen in plaats van twee. Veel meer dan dit staat er niet. Ik weet niet wat jij er allemaal in leest en welke conclusies jij eruit wil gaan trekken uit een vooraankondiging van ruim vijf maanden om laboratoria de tijd te geven om te switchen.

Maar goed, voor de types die alleen maar vragen stellen (of ongefundeerde conclusies trekken) kwam CDC ook nog in augustus met wat antwoorden: https://www.cdc.gov/csels/dls/locs/..._Retirement_CDC_2019_Novel_Coronavirus_1.html

Mocht je hulp nodig hebben met lezen of toch met vragen zitten, laat het weten.
 

Miramar

Well-known member
Wat voor soort mensen stonden op de dam? Mensen met wapens die morgen weer aan de slag moeten bij de baas? Of mensen van allerlei pluimage?
 

gevegt

Well-known member
Linkse, hanenkammen dragende, paddenstoelen plukker met uitkering.

Of

Sensatie zoekers die ook demonstreren Cq rellen als de boeren weer gaan protesteren tegen de stikstof maatregelen....
Die eerste hadden hun eigen demonstratie.
Die tweede waren vrij wegens de zondagsrust.
 

Miramar

Well-known member
Vanwaar je vraag dan?
Ik vroeg mij zoiets af. Het laatste jaar zag ik iedere keer dezelfde types de straat op gaan.

Sinds ik het nieuws niet meer kijk, aanrader trouwens, erger ik mij niet meer zo. Soms komt dan toch de nieuwsgierigheid bovendrijven. Dan vraag ik het even.
 

gevegt

Well-known member
Ik vroeg mij zoiets af. Het laatste jaar zag ik iedere keer dezelfde types de straat op gaan.

Sinds ik het nieuws niet meer kijk, aanrader trouwens, erger ik mij niet meer zo. Soms komt dan toch de nieuwsgierigheid bovendrijven. Dan vraag ik het even.
Geen probleem, graag gedaan.
 
Bovenaan