Eerder zichzelf.
Zihni serveert de Breij even af in 1 tweet.
Je moet ook niet naar de reacties kijken, maar het bericht van het CDC (het Amerikaanse RIVM)...
Doe ik hem even zonder twitterbericht voor je, word je niet afgeleid
Dus de manier waarop getest werd in Amerika (en wordt in Nederland) mag niet meer gebruikt worden van het CDC.
Dan kan je allerlei dingen erbij gaan halen die totaal niet relevant zijn, je kan je ook afvragen waarom het CDC dat doet.
Maar nee, liever zeggen we van alles dat tegen RIVM/overheidsbeleid in gaat dat het van wappies is en kijken we naar de idiote (want die zijn er idd) reacties.
Kom je nu via Baudet bij dit account uit?
Zelfs het oostblok vind dat de politie hier veel te hard om zich heen slaat.
Welk type hokjes heb je in de aanbieding?Wat voor soort mensen stonden op de dam? Mensen met wapens die morgen weer aan de slag moeten bij de baas? Of mensen van allerlei pluimage?
😲zijn er nog meer hokjes dan??Welk type hokjes heb je in de aanbieding?
Linkse, hanenkammen dragende, paddenstoelen plukker met uitkering.Welk type hokjes heb je in de aanbieding?
Wegkijker!😲zijn er nog meer hokjes dan??
Die eerste hadden hun eigen demonstratie.Linkse, hanenkammen dragende, paddenstoelen plukker met uitkering.
Of
Sensatie zoekers die ook demonstreren Cq rellen als de boeren weer gaan protesteren tegen de stikstof maatregelen....
Duidelijk. Zie je wel het hoeft niet zo moeilijk...Die eerste hadden hun eigen demonstratie.
Die tweede waren vrij wegens de zondagsrust.
Vanwaar je vraag dan?Duidelijk. Zie je wel het hoeft niet zo moeilijk...
Ik vroeg mij zoiets af. Het laatste jaar zag ik iedere keer dezelfde types de straat op gaan.Vanwaar je vraag dan?
Geen probleem, graag gedaan.Ik vroeg mij zoiets af. Het laatste jaar zag ik iedere keer dezelfde types de straat op gaan.
Sinds ik het nieuws niet meer kijk, aanrader trouwens, erger ik mij niet meer zo. Soms komt dan toch de nieuwsgierigheid bovendrijven. Dan vraag ik het even.
Dan was er niet zo hard opgetreden.Wat het een demonstratie van KOZP geweest dan was de kritiek dat de politie niet hard genoeg heeft opgetreden