zwammy
Well-known member
Dat lijkt me in het geval van wappies juist heel goed.
Dat lijkt me ook.
Dat lijkt me in het geval van wappies juist heel goed.
Gommers snapt inderdaad nog altied niet dat wappies niet zo heel slim zijn. Kwalijk.
Welke ministerspost gaat hij krijgen?Volgens Gommers heeft hij het allemaal niet zo bedoeld.
Het zal niet veel schelen.... Overigens is Osterhaus de King of de Talkshow, die zit er gerust in 2 per dag (voorzover je Goedemorgen NL (of hoe dat programma van WNL op NPO1 in de ochtend ook heet) een talkshow mag noemen)Wie is er overigens vaker bij talkshows? Gommers of Van der Plas?
Nu nog niet meer op Twitter kijken en je bloeddruk herstelt weer helemaal.Ik heb al een week of 3 a 4 geen talkshow gezien. Dat bevalt ook zeer goed.
Die gaat voor geld overal zitten, zelfs bij VI. Een programma dat hij niet eens kon.Het zal niet veel schelen.... Overigens is Osterhaus de King of de Talkshow, die zit er gerust in 2 per dag (voorzover je Goedemorgen NL (of hoe dat programma van WNL op NPO1 in de ochtend ook heet) een talkshow mag noemen)
Zoals tegenwoordig zoveel informatie op het meest tactische moment op bv teletekst word gezet of word doorgegeven aan de kamer.Hoe zou een slachtoffer van bv de toeslagaffaire hier nou naar kijken? Die konden op zwarte lijsten komen omdat ze 1 formulier vergeten waren in te vullen... En onze minister vergeet het (expres, daar ben ik van overtuigd, want zo'n belangrijk advies vergeet je niet), wordt daar nogmaals aan herinnerd, vergeet het dan nog maar eens, komt dan op een gunstig moment (als iedereen druk bezig is met kerst) alsnog met het advies van de RvR en zegt dan dat het direct verstuurd is...