Het is in ieder geval een vooruitgang dat ze nu al bezig zijn met (eventuele) volgende vaccinatie-rondes. Hopelijk komen die dan sneller op gang dan de voorgaande rondes.Volgend jaar dus 3 boosters, gaat het kabinet vanuit...
Het is in ieder geval een vooruitgang dat ze nu al bezig zijn met (eventuele) volgende vaccinatie-rondes. Hopelijk komen die dan sneller op gang dan de voorgaande rondes.Volgend jaar dus 3 boosters, gaat het kabinet vanuit...
Tsja, NL heeft momenteel de strengste van heel Europa qua lockdown. Dus logisch dat het verschil heel groot is. En in België spreekt een rechtbank zich gewoon uit tegen sluiting van theater enzOK, in heel Europa de regels exact hetzelfde kan natuurlijk niet. Maar nu zijn de verschillen tussen Nederland en de buurlanden wel extreem groot.
Het is in ieder geval een vooruitgang dat ze nu al bezig zijn met (eventuele) volgende vaccinatie-rondes. Hopelijk komen die dan sneller op gang dan de voorgaande rondes.
Nemen ze een keer initiatief is het weer niet goed.Tsja, NL heeft momenteel de strengste van heel Europa qua lockdown. Dus logisch dat het verschil heel groot is. En in België spreekt een rechtbank zich gewoon uit tegen sluiting van theater enz
Er is ook een tussenweg tussen niks doen en dit.Nemen ze een keer initiatief is het weer niet goed.
Bioscopen moeten nog dicht blijvenCultuursector in België trouwens weer open. Rechter verwerpt de sluiting door het kabinet
Dat eerste hebben ze dus maanden gedaan. Zelfs nu nog zitten ze de bakkeleien om een exit-strategie.Er is ook een tussenweg tussen niks doen en dit.
Hup context en vrij onhandige uitspraken.Lekker Gommers. Hup tweedeling.
Nee, was vrij rustig. In DD zelf ook als je het vergelijkt met hoe het normaal is rond de feestdagen. Wel opvallend veel Nederlanders.Zitten de treinen naar Duitsland ook vol?
Hup context en vrij onhandige uitspraken.
DD als in DailyDose wie kent hem nog ?Nee, was vrij rustig. In DD zelf ook als je het vergelijkt met hoe het normaal is rond de feestdagen. Wel opvallend veel Nederlanders.
Hup PSV!DD als in DailyDose wie kent hem nog ?
Lekker Gommers. Hup tweedeling.
Dus tweedeling. Eigenlijk wat ik zei dus.Dat zeg ik, maar de echte wappies gaan weer los.
Dat lijkt me in het geval van wappies juist heel goed.Dus tweedeling. Eigenlijk wat ik zei dus.
Gommers snapt inderdaad nog altied niet dat wappies niet zo heel slim zijn. Kwalijk.Dus tweedeling. Eigenlijk wat ik zei dus.
Dat lijkt me in het geval van wappies juist heel goed.