Dus we accepteren met elkaar dat de Corona-cijfers weer gaan toenemen in NL en België.De Belgische spoorwegen gaan extra lange treinen inzetten
Want, je krijgt corona als je naar buiten gaat?Dus we accepteren met elkaar dat de Corona-cijfers weer gaan toenemen in NL en België.
Goed bezig allemaal; lockdown verlengen tot april.
We zullen toch een keer moeten accepteren dat we het krijgen.Dus we accepteren met elkaar dat de Corona-cijfers weer gaan toenemen in NL en België.
De mensen pakken toch wel de trein, dan kun je beter een langere trein hebben zodat ze minder dicht op elkaar zitten.Dus we accepteren met elkaar dat de Corona-cijfers weer gaan toenemen in NL en België.
Ja, goed plan. Dus België doet met ons mee... Maar dan gaan de Belgen die tegen de grensstreek met Frankrijk/Duitsland wonen naar dat buitenland. En dan? Duitsland en frankrijk die meedoen? Maar dan gaan de grensbewoners van die landen naar Spanje, Italië enz...Het zou misschien een idee zijn om de maatregelen op elkaar af te stemmen als buurlanden, zodat mensen niet massaal hoeven te reizen naar een plek waar veel meer is toegestaan.
Ja idd. Niet moeilijk doen. Dat bv de ouders van de toeslagenaffaire door 1 verkeerd of niet geleverd formulier jarenlang op een zwarte lijst kwamen, so be it. Het kabinet mag alles aan zijn laars lappen, eigen regels maken enz.. Walgelijk.
Het was dus gewoon een foutje. Dat scheelt gelukkig 👍
Voor het tribunaal met die lui.Ja idd. Niet moeilijk doen. Dat bv de ouders van de toeslagenaffaire door 1 verkeerd of niet geleverd formulier jarenlang op een zwarte lijst kwamen, so be it. Het kabinet mag alles aan zijn laars lappen, eigen regels maken enz.. Walgelijk.
En De Jonge heeft nu ook verkapt het doel van de lockdown uitgelegd: om 2G er doorheen te krijgen. Het is lockdown of 2G... Chantage noemen we dat.
Nee, dat is echt bullshitgelul van Baudet cs.Voor het tribunaal met die lui.
Ik zal de volgende keer een smiley bij doen.Nee, dat is echt bullshitgelul van Baudet cs.
Ja, snap ik. Zag hem ook wel, maar tegen dat soort onzinopmerkingen van Baudet kan je niet duidelijk genoeg stelling nemen...Ik zal de volgende keer een smiley bij doen.
Zijn overigens woorden van Van Houwelingen.Ja, snap ik. Zag hem ook wel, maar tegen dat soort onzinopmerkingen van Baudet kan je niet duidelijk genoeg stelling nemen...
Tegen de muur zal je bedoelen.Voor het tribunaal met die lui.
Wat heb je geslikt vandaag ? Ben het nu al een paar keer met je eens.Ik zal de volgende keer een smiley bij doen.
Maar de heertjes maken nu wel meer kapot. Dat ben ik wel met hem eens.
Volgend jaar dus 3 boosters, gaat het kabinet vanuit...