Mario
Well-known member
En niet vergeten om de kinderen te gaan prikken.Oh ja, je kunt een prikafspraak maken voor over een maand. Nou, dan gewoon alles dicht houden en demonstraties neer slaan. Prima beleid
En niet vergeten om de kinderen te gaan prikken.Oh ja, je kunt een prikafspraak maken voor over een maand. Nou, dan gewoon alles dicht houden en demonstraties neer slaan. Prima beleid
Ik kon 26 december een afspraak maken en kan 10 januari terecht. Als dat de gangbare wachttijd is, dan zou iedereen z'n booster rond 21 januari gehad moeten kunnen hebben.Oh ja, je kunt een prikafspraak maken voor over een maand. Nou, dan gewoon alles dicht houden en demonstraties neer slaan. Prima beleid
Mwaoh, 23 februari kan alles wel weer open lijkt me.2000 is aan de beurt dus ga ervan uit dat iedereen die z'n 3e prik wel wilde hebben al geweest is. Ook de risicogroepen van de variant die veel minder gevaarlijk is dan de delta. Maar beter die lockdown verlengen tot maart. Dan hebben we het zeker goed voor elkaar
Ik vind het vrij apart hoe het gaat. Ik heb afgelopen vrijdag een afspraak gemaakt en kan vandaag al terecht, gewoon in Venlo. Anderen die eerder een paar dagen eerder een afspraak hebben gemaakt kunnen pas volgende week terecht.Ik was binnen een week aan de beurt dus dat valt ook wel weer mee
Ik was binnen een week aan de beurt dus dat valt ook wel weer mee
Ik vind het dus als IT-er raar dat je geen locatie kunt kiezen en dan een open tijdstip kunt kiezen. Of een dag en dan beschikbare locaties + tijden. Maar dat zal wel aan mij liggen.Ik vind het vrij apart hoe het gaat. Ik heb afgelopen vrijdag een afspraak gemaakt en kan vandaag al terecht, gewoon in Venlo. Anderen die eerder een paar dagen eerder een afspraak hebben gemaakt kunnen pas volgende week terecht.
Het systeem is ingericht op grote hoeveelheden mensen die tegelijk een afspraak willen plannen en blijkbaar werkt het toch wel. Als je een specifieke dag wil kun je toch bellen?Ik vind het dus als IT-er raar dat je geen locatie kunt kiezen en dan een open tijdstip kunt kiezen. Of een dag en dan beschikbare locaties + tijden. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Maar Zwammy en degene die het post hebben er toch wel een serieus punt.Ik denk dat je nog wel 1000 van dit soort berichtjes zult kunnen vinden
Dat zou je ook kunnen inrichten met de stappen die ik net vertelde. Dit is gewoon 3 keer niks. Je krijgt 3 willekeurige data op 3 willekeurige locaties. En als je refresht krijg je weer 3 totaal andereHet systeem is ingericht op grote hoeveelheden mensen die tegelijk een afspraak willen plannen en blijkbaar werkt het toch wel. Als je een specifieke dag wil kun je toch bellen?
Ook zonder publiek krijgen al die voetballers Corona, dus kan gewoon open.. De supporters moeten immers wel een QR code kunnen overleggen.Nu voetbal als eerste weer open.
Gevaccineerden besmetten ook elkaar. Het enige voordeel wat ik kan bedenken is dat je op die plek niet een ongevaccineerde kan besmetten.Volgens mij zijn er al genoeg rapporten waarin staat dat 2G niet werkt.
2G werkt trouwens ook uitstekend in het Oostenrijkse skigebied.Ik zie dit seizoen niet meer publiek in stadions. Dan moeten we 2G hebben en dat komt er niet.