Coronavirus 2

Forza AZ

Well-known member
Oh ja, je kunt een prikafspraak maken voor over een maand. Nou, dan gewoon alles dicht houden en demonstraties neer slaan. Prima beleid
Ik kon 26 december een afspraak maken en kan 10 januari terecht. Als dat de gangbare wachttijd is, dan zou iedereen z'n booster rond 21 januari gehad moeten kunnen hebben.
 

Maasveld

Well-known member
2000 is aan de beurt dus ga ervan uit dat iedereen die z'n 3e prik wel wilde hebben al geweest is. Ook de risicogroepen van de variant die veel minder gevaarlijk is dan de delta. Maar beter die lockdown verlengen tot maart. Dan hebben we het zeker goed voor elkaar
Mwaoh, 23 februari kan alles wel weer open lijkt me.
Ik was binnen een week aan de beurt dus dat valt ook wel weer mee
Ik vind het vrij apart hoe het gaat. Ik heb afgelopen vrijdag een afspraak gemaakt en kan vandaag al terecht, gewoon in Venlo. Anderen die eerder een paar dagen eerder een afspraak hebben gemaakt kunnen pas volgende week terecht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Ik was binnen een week aan de beurt dus dat valt ook wel weer mee

Klopt. Ik kon vrijdag kiezen uit 8, 13 of 17 januari. Zo smeert het wel wat uit.

Een vriend van mij had niet vrijdag maar zaterdag een afspraak gemaakt en die zat gisteren al in de Rai.

Van een collega hoorde ik dat hij zelfs op de bonnefooi afgelopen zaterdag zijn tweede prik heeft laten zetten met Pfizer. Had Janssen genomen van de zomer vanwege Dansen met Janssen voor de festivals en wilde nu naar Oostenrijk op wintersport. Die eisen een tweede Janssen prik. Die heeft hij geprobeerd in Duitsland te krijgen, maar daar zetten ze alleen boosterprikken. Nu gaat hij binnenkort voor de booster naar Duitsland. Want in Nederland moet je er geloof ik drie maanden tussen hebben zitten. Ik hoop voor hem dat het verder geen medische consequenties gaat hebben. Maar goed, tussen de eerste twee Pfizers zaten er bij mij geloof ik vijf weken en dat had ook weer deels met de voorraad te maken.
 

Fregge

Well-known member
Ik vind het vrij apart hoe het gaat. Ik heb afgelopen vrijdag een afspraak gemaakt en kan vandaag al terecht, gewoon in Venlo. Anderen die eerder een paar dagen eerder een afspraak hebben gemaakt kunnen pas volgende week terecht.
Ik vind het dus als IT-er raar dat je geen locatie kunt kiezen en dan een open tijdstip kunt kiezen. Of een dag en dan beschikbare locaties + tijden. Maar dat zal wel aan mij liggen.
 

Joost

Well-known member
Ik vind het dus als IT-er raar dat je geen locatie kunt kiezen en dan een open tijdstip kunt kiezen. Of een dag en dan beschikbare locaties + tijden. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Het systeem is ingericht op grote hoeveelheden mensen die tegelijk een afspraak willen plannen en blijkbaar werkt het toch wel. Als je een specifieke dag wil kun je toch bellen?
 

Joost

Well-known member
Ik denk dat je nog wel 1000 van dit soort berichtjes zult kunnen vinden
Maar Zwammy en degene die het post hebben er toch wel een serieus punt.

Brede lockdownmaatregelen missen zichtbaar effect. Er is maar 1 moment geweest waarop er wél effect was en dat was het dansen met jansen fiasco. Toen we discotheken vol gingen stoppen met besmettelijke mensen was er een explosieve stijging die na het sluiten ook direct weer verdween.

Het is in mijn ogen ook het zoveelste bewijs dat verspreiding voornamelijk via de lucht gaat. Zie ook het uitgebreide Sinterklaas onderzoek uit België van afgelopen week.
 

Joost

Well-known member
57 mensen hebben gisteren het ziekenhuis verlaten tegenover 105 nieuwe opnames.
Per saldo dus een stijging maar het zijn prima cijfers.

Vandaag worden er waarschijnlijk weer rond de 200 ontslagen dus morgen daalt de bezetting weer flink.
 

Fregge

Well-known member
Het systeem is ingericht op grote hoeveelheden mensen die tegelijk een afspraak willen plannen en blijkbaar werkt het toch wel. Als je een specifieke dag wil kun je toch bellen?
Dat zou je ook kunnen inrichten met de stappen die ik net vertelde. Dit is gewoon 3 keer niks. Je krijgt 3 willekeurige data op 3 willekeurige locaties. En als je refresht krijg je weer 3 totaal andere :)
 

Bernardo

Well-known member
Toch opmerkelijk, ze gooien als eerste de basisscholen dicht en blijven het mbo en hbo/universiteiten open in eerste instantie, nu gaan juist als eerste weer de basisscholen open en blijven de mbo/HBO/universiteit dicht.
 
Bovenaan