Coronavirus 2

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt erop dat de meeste maatregelen toch vrij contractproductief uitpakken.

De sportscholen zitten extra vol overdag, de winkels zijn extra druk in die minder uur, de thuisfeestjes zijn grenzeloos en de kinderen die volgende week vrij zijn daarop mogen opa en oma passen of die gaan gezellig op vakantie.
 

De Wolf

Well-known member
Ik lees dat Thierry zijn rechtzaak heeft verloren over zijn tweets over Joden. Ook opvallend dat zijn advocaat Gerard Spong is. Die is voor vaccinatieplicht.
 

zwammy

Well-known member
Een advocaat kan meestal wel zaken scheiden. Hij doet ook wel eens homo knuppelaars vertegenwoordigen. Opvallend, want hij is homo.
 

Joost

Well-known member
Hoewel het RIVM er zelf niets over zegt was er een flinke onderraportage gisteren, dat is vandaag gecorrigeerd.

Ziekenhuiscijfers dalen nu ook echt vlot.

Al is de vraag wanneer Omicorn echt langskomt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Gisteren en vandaag een fiks aantal minder in het ziekenhuis.
Ben erg benieuwd naar de nieuwe variant, een stuk besmettelijker is wel zeker inmiddels maar wat doet het met het ziekteverloop.
 

Joost

Well-known member
Gezien de cijfers in Zuid Afrika, Denemarken en het VK lopen de aantallen besmettingen enorm op maar is dat met de opnames totaal niet het geval.

Over besmettelijk gesproken; mijn vrouw is dus positief getest. In haar klas zijn inmiddels 18 van de 24 kids positief getest.
 

Eef de Kip

Well-known member
Gezien de cijfers in Zuid Afrika, Denemarken en het VK lopen de aantallen besmettingen enorm op maar is dat met de opnames totaal niet het geval.
Lees hier en daar ook dat de mogelijkheid is dat deze variant idd leidt tot een minder ernstig ziekteverloop en als deze dominant is de corona pandemie langzaam uit zou doven. Hoop doet leven zullen we maar zeggen.

Verder begreep ik dat we inmiddels de 3 miljoenste positieve test naderen, dan zou je toch denken dat dit een keertje tot een bepaalde mate van immuniteit moet leiden.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Maasveld

Well-known member
Lees hier en daar ook dat de mogelijkheid is dat deze variant idd leidt tot een minder ernstig ziekteverloop en als deze dominant is de corona pandemie langzaam uit zou doven. Hoop doet leven zullen we maar zeggen.

Verder begreep ik dat we inmiddels de 3 miljoenste positieve test naderen, dan zou je toch denken dat dit een keertje tot een bepaalde mate van immuniteit moet leiden.
Met al die varianten zal dat laatste toch een beetje tegenvallen ben ik bang.
 

SanMark.

Well-known member
Voor zover ik het heb begrepen gaat het zich er voornamelijk om dat het horen bij een bepaalde bevolkingsgroep geen keuze is, terwijl het je niet laten vaccineren dat wel is.
Het gaat er mij niet om wat Baudet gezegd heeft maar om het feit dat er voor hem tig anderen zijn geweest die het ook in zo'n soort bewoording hebben gezegd. Daar heb ik geen rechtszaak over gezien.
 

Joost

Well-known member
Bij een willekeurige screening die in Amsterdam regelmatig plaatsvind was het aandeel Omicron 10 dagen geleden 2,5% en gisteren al 25%.
 
Bovenaan