Coronavirus 2

gevegt

Well-known member
Dit soort arrogantie helpt ook niet,

Prinses Amalia heeft vorige week voor
haar 18e verjaardag een feest gegeven
in het park achter paleis Huis ten
Bosch waarbij de corona-groepsgrootte
is overschreden.Dat bevestigt de RVD na
berichtgeving van De Telegraaf.

Bronnen zeggen tegen de krant dat er
zo'n 100 mensen waren.Het advies is
niet meer dan vier gasten per dag.

Er waren 21 mensen uitgenodigd,maar
niet iedereen kwam,zegt de RVD.Koning
Willem-Alexander heeft demissionair
premier Rutte laten weten "dat het bij
nader inzien niet goed was om dit zo te
organiseren in het eigen park".Rutte
noemt die reactie verstandig.
 

SanMark.

Well-known member
Prima toch , lekker een feestje in de buitenlucht.

Mooi voorbeeld wat je met creatief denken nog met elkaar kan doen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik sta er overigens een beetje dubbel in. Aan de ene kant boeit het me echt geen reet dat die mensen lekker hun feestje vieren in de buitenlucht, wat op zich weinig kwaad kan. Maar aan de andere kant mag je toch wel verwachten dat al die miljoenen aan belastinggeld wat de kant van die familie op gaat wel genoeg reden moet zijn om niet voor de zoveelste keer de ongehoorzame burger te zijn en daarmee het slechte voorbeeld te geven.
 

Mario

Well-known member
Ik heb medelijden met dat meisje. Ben je 18 jaar moet je saaie vergaderingen gaan bijwonen, en mag je ook geen 21 vrienden uitnodigen voor je verjaardag.
 

gevegt

Well-known member
Ik sta er overigens een beetje dubbel in. Aan de ene kant boeit het me echt geen reet dat die mensen lekker hun feestje vieren in de buitenlucht, wat op zich weinig kwaad kan. Maar aan de andere kant mag je toch wel verwachten dat al die miljoenen aan belastinggeld wat de kant van die familie op gaat wel genoeg reden moet zijn om niet voor de zoveelste keer de ongehoorzame burger te zijn en daarmee het slechte voorbeeld te geven.
Het gaat mij niet eens om al dat geld.
Ze hebben geaccepteerd dat ze een grote rol spelen in Nederland, maar keer op keer laten ze zien dat ze het geen reet interesseert als het om hun zelf gaat als voorbeeld functie.
Morgen heeft iedereen het er weer over en komt er weer een slap excuus.
 

SanMark.

Well-known member
Het gaat mij niet eens om al dat geld.
Ze hebben geaccepteerd dat ze een grote rol spelen in Nederland, maar keer op keer laten ze zien dat ze het geen reet interesseert als het om hun zelf gaat als voorbeeld functie.
Morgen heeft iedereen het er weer over en komt er weer een slap excuus.
Dat excuus is er toch al geweest ?
 

De Wolf

Well-known member
Helemaal niet verboden om 21 gasten te ontvangen in deze tijd hoewel het dan meer op een evenement. Dan zouden ze een QR code moeten laten zien en is er niets aan de hand.. De 4 gasten is maar een dringend advies.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat kan zijn, maar als de nationale poppenkast hoor je wel het goede voorbeeld te geven. Als de nationale poppenkast al denkt van het zal wel, dan denken de kijkers van de nationale poppenkast ook boeiend.
 
Bovenaan