Susaa
Well-known member
En gevaccineerd ?
ja..
En gevaccineerd ?
Nou hopelijk heb jij dan je portie voor de komende jaren wel gehad.
Trump was zo gek eh... dom nog niet, zie de pod cast waar ik naar verwijs. Er had en er kan veel meer gedaan worden om mensen uit het ziekenhuis te houden, wat het probleem is, maar om de één of andere manier wordt er blijkbaar niet of weinig over gecommuniceerd.Bestaan die dan ?
Hoe zou dat toch komen.Trump was zo gek eh... dom nog niet, zie de pod cast waar ik naar verwijs. Er had en er kan veel meer gedaan worden om mensen uit het ziekenhuis te houden, wat het probleem is, maar om de één of andere manier wordt er blijkbaar niet of weinig over gecommuniceerd.
Pfizer.Wordt er in Nederland voorgelicht welke medicijnen te gebruiken wanneer je Covid hebt?
In iets minder krachtige bewoordingen was dat wel de stelling van de eerste vraag na de persconferentie van gisteren. Ja dus.
De nos dit al benoemd?
Nieuwe cijfers van 5 december:
minimaal 1 prik: 88,8% (18+), 87,0% (12+)
volledig gevaccineerd: 85,5% (18+), 83,7% (12+)
Geen enkele wetenschapper weet nog met zekerheid te zeggen hoe het virus zich gaat ontwikkelen.En weer een moment dat je wist dat zou komen...
LIVE | De Jonge: coronapas misschien nog korter geldig
Avondlockdown, mondkapjes op scholen en een beperking op het aantal mensen dat thuis op bezoek komt; we zijn nog niet van corona af. Wereldwijd blijft het virus het gesprek van de dag bepalen. In…www.telegraaf.nl
Zo meteen moeten we elke maand een prik.
Geen enkele wetenschapper weet nog met zekerheid te zeggen hoe het virus zich gaat ontwikkelen.
En jij wist het wel.
Weg met Europa!!! Grenzen dicht!!!Feitelijk zegt De Jonge ook helemaal niets geks. Volstrekt logisch om uniformiteit na te streven.
Tuurlijk, JMD is leraar, die weten alles.Geen enkele wetenschapper weet nog met zekerheid te zeggen hoe het virus zich gaat ontwikkelen.
En jij wist het wel.
Dat ontken ik volgens mij nergens...Volstrekt logisch om uniformiteit na te streven.
Tuurlijk, JMD is leraar, die weten alles.
Wat bedoel je dan met je post?Dat ontken ik volgens mij nergens...
Laten we nou eerst eens gaan kijken dat de rest van de wereld aan een eerste prik kan beginnen. Van de week op de persco van de WHO werd (terecht) gezegd dat je de pandemie niet uitkomt als je niet de hele wereld de kans geeft te vaccineren. In de niet-1e-wereld heeft nog geen 20% ofzo een prik ontvangen.
In Europa en VS zijn het een soort van wappies die het niet vertrouwen. Daarbuiten hebben ze weinig vaccins.Wat bedoel je dan met je post?
Wat is eigenlijk de reden dat de rest van de wereld nog niet zo ver is met vaccineren?
Wat wil je nu verklaren?In Europa en VS zijn het een soort van wappies die het niet vertrouwen. Daarbuiten hebben ze weinig vaccins.
Flikker toch eens op om iedereen steeds een wappie te noemen.In Europa en VS zijn het een soort van wappies die het niet vertrouwen. Daarbuiten hebben ze weinig vaccins.