Coronavirus 2

Ska P 187

Well-known member
Bestaan die dan ?
Trump was zo gek eh... dom nog niet, zie de pod cast waar ik naar verwijs. Er had en er kan veel meer gedaan worden om mensen uit het ziekenhuis te houden, wat het probleem is, maar om de één of andere manier wordt er blijkbaar niet of weinig over gecommuniceerd.
 

gevegt

Well-known member
Trump was zo gek eh... dom nog niet, zie de pod cast waar ik naar verwijs. Er had en er kan veel meer gedaan worden om mensen uit het ziekenhuis te houden, wat het probleem is, maar om de één of andere manier wordt er blijkbaar niet of weinig over gecommuniceerd.
Hoe zou dat toch komen.
 

gevegt

Well-known member
En weer een moment dat je wist dat zou komen...

Zo meteen moeten we elke maand een prik.
Geen enkele wetenschapper weet nog met zekerheid te zeggen hoe het virus zich gaat ontwikkelen.
En jij wist het wel.
 

JMD

Well-known member
Volstrekt logisch om uniformiteit na te streven.
Dat ontken ik volgens mij nergens...

Laten we nou eerst eens gaan kijken dat de rest van de wereld aan een eerste prik kan beginnen. Van de week op de persco van de WHO werd (terecht) gezegd dat je de pandemie niet uitkomt als je niet de hele wereld de kans geeft te vaccineren. In de niet-1e-wereld heeft nog geen 20% ofzo een prik ontvangen.
 

gevegt

Well-known member
Dat ontken ik volgens mij nergens...

Laten we nou eerst eens gaan kijken dat de rest van de wereld aan een eerste prik kan beginnen. Van de week op de persco van de WHO werd (terecht) gezegd dat je de pandemie niet uitkomt als je niet de hele wereld de kans geeft te vaccineren. In de niet-1e-wereld heeft nog geen 20% ofzo een prik ontvangen.
Wat bedoel je dan met je post?

Wat is eigenlijk de reden dat de rest van de wereld nog niet zo ver is met vaccineren?
 
Bovenaan