De Wolf
Well-known member
Als ik zo reken is het gemiddeld meer dan 1 per week. En dat alleen al in het Erasmus.Zeker, maar was wel bekend.
Als ik zo reken is het gemiddeld meer dan 1 per week. En dat alleen al in het Erasmus.Zeker, maar was wel bekend.
Je ziet het ook in bijvoorbeeld alle omringende landen. Overal heeft men het uitstekend onder controle, behalve hier.
Oh we kunnen nu wel verschillende landen met elkaar vergelijken?Niet alleen in omringende landen. Ook in Congo gaat het uitstekend.
Haha heerlijk he.Oh we kunnen nu wel verschillende landen met elkaar vergelijken?
Als Engeland en Brazilië de lichtende voorbeelden moeten zijn dan doet onze regering prima werk.Kijk, daar komt de dooddoener weer.
Gooi ik mijn dooddoener er in.
Hoe gaat het in Zweden, Engeland en Brazilië?
Oh nee wacht, Nederland is dichtbevolkter, dus dat gaat niet op. Of de statistieken kloppen niet. Het gaat prima!!
😂 😂Maar goed, ik ga hier verder niet meer over verder
Uit onderzoek van EenVandaag blijkt dat een groot aantal basisschooldocenten vindt dat scholen een week dicht moeten. Dit om verdere verspreiding van het virus tegen te gaan. Maar ook om de veiligheid van personeel en de kinderen zelf te waarborgen.