Coronavirus 2

Joost

Well-known member
Het opnamegemiddelde per 7 dagen is gestegen naar 278 (14-november was het nog 199!)

Het record staat van eind 29 december; 299.

Het aantal opnames gisteren komt ook met stip binnen op nummer 4 in de lijst sinds het LCPS het bijhoudt (zomer 2020)
 

Joost

Well-known member
Of het ligt aan de grenzen van de testcapaciteit durf ik niet te zeggen maar ik zie in de cijfers nu wel toch iets dat richting een afvlakking van de groei wijst.
 

De Wolf

Well-known member
Vanaf morgen mogen de boa's weer boetes uitdelen voor wie de 1,5 meter niet naleeft. Uitzondering zijn de 3G locaties.
 

zwammy

Well-known member
Knap hoe het kabinet het in 2 maanden volledig weer uit de hand kan laten lopen, gelukkig is het onze schuld.
 

zwammy

Well-known member
Kijk, daar komt de dooddoener weer.

Gooi ik mijn dooddoener er in.

Hoe gaat het in Zweden, Engeland en Brazilië?

Oh nee wacht, Nederland is dichtbevolkter, dus dat gaat niet op. Of de statistieken kloppen niet. Het gaat prima!!
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Maasveld

Well-known member
Kijk, daar komt de dooddoener weer.

Gooi ik mijn dooddoener er in.

Hoe gaat het in Zweden, Engeland en Brazilië?

Oh nee wacht, Nederland is dichtbevolkter, dus dat gaat niet op. Of de statistieken kloppen niet. Het gaat prima!!
Als Engeland en Brazilië de lichtende voorbeelden moeten zijn dan doet onze regering prima werk.
 

zwammy

Well-known member
Haha klopt, daar gaat het ontzettend slecht. Hier gaat het prima, komt een nieuwe lockdown aan. Maar ook helemaal niet erg want Hugo heeft een heel team achter zich. Oh ja, dat het omt al aangeeft dat het kabinet niet helemaal eerlijk is is ook maar een bijzaak.

Maar goed, ik ga hier verder niet meer over verder, iedereen mag zijn mening hebben gelukkig en ook prima.

Ander nieuws. Ik zag net een statistiek dat er geen verschil is in sterfte tussen een vaccinatie van 100 % met 75% van de bevolking. Even zoeken nog
 
Bovenaan