De Wolf
Well-known member
Die zit op een slecht spoor.Wij hebben toch ook duidelijkheid? Wij hebben altijd een routekaart!
Die zit op een slecht spoor.Wij hebben toch ook duidelijkheid? Wij hebben altijd een routekaart!
Thierry is dus gevaccineerd
Hoe moeten die paupers anders naar al die demonstraties?Ik merk in het OV niet veel van het thuiswerken. Nog steeds veel mensen in het ov.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Tja logisch zolang de scholen gewoon open zijn.Ik merk in het OV niet veel van het thuiswerken. Nog steeds veel mensen in het ov.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Oftewel dat vullis verpest het ook voor jouIk heb 2 jaar mijn stinkende best gedaan. Niets geholpen.
Precies, Rutte en de Jonge moeten opzouten.Oftewel dat vullis verpest het ook voor jou
Zou godverdomme een keer tijd worden ook.Klopt, dan zul je zien dat de ziekenhuizen in 1 keer leeg zijn. En dan staat er ook opeens een miljoen op je bankrekening en vliegen er allemaal eenhoorns door de lucht tussen de regenbogen door.
Nou ik denk wel dat het vertrouwen in deze personen tot ongeveer het 0 punt is gedaald, dus met frisse koppen er voor zal 'het volk' er misschien ook weer eens wat anders tegenaan kijken.Klopt, dan zul je zien dat de ziekenhuizen in 1 keer leeg zijn. En dan staat er ook opeens een miljoen op je bankrekening en vliegen er allemaal eenhoorns door de lucht tussen de regenbogen door.
Sorry hoor maar als je denkt dat er bij een ander aan het roer wel wordt gelet op de naleving van de maatregelen dan ben je wel erg naïef.Nou ik denk wel dat het vertrouwen in deze personen tot ongeveer het 0 punt is gedaald, dus met frisse koppen er voor zal 'het volk' er misschien ook weer eens wat anders tegenaan kijken.
Zal best maar daar hebben we nu met de volle ziekenhuizen die met de dag voller worden even niet zo veel aan.Vooral Rutte is bij elk schandaal betrokken geweest, en zo'n iemand moet je dan geloven als hij 'het volk' toe spreekt ?