Coronavirus 2

De Wolf

Well-known member
Ik hoorde gisteren op de radio dat ene Willem Engel voor de AIVD uitzoekt wat leeft onder de tegenstanders.

Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Ondertussen heeft Rutte met opgeheven vingertje ons er op gewezen dat we ons beter aan de maatregelen moeten houden, anders een lockdown!

Bernardo

Well-known member
Laat die lockdown maar komen, wij niet naar de stadions, dan de rest ook maar plat! We doen het met ze allen.

stc

Well-known member
Ik merk in het OV niet veel van het thuiswerken. Nog steeds veel mensen in het ov.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Eef de Kip

Well-known member
Klopt, dan zul je zien dat de ziekenhuizen in 1 keer leeg zijn. En dan staat er ook opeens een miljoen op je bankrekening en vliegen er allemaal eenhoorns door de lucht tussen de regenbogen door.

stc

Well-known member
Ik vind de besmettingen nog hoog per dag. Ik weet alleen niet of de groei al afvlakt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

SanMark.

Well-known member
Klopt, dan zul je zien dat de ziekenhuizen in 1 keer leeg zijn. En dan staat er ook opeens een miljoen op je bankrekening en vliegen er allemaal eenhoorns door de lucht tussen de regenbogen door.
Nou ik denk wel dat het vertrouwen in deze personen tot ongeveer het 0 punt is gedaald, dus met frisse koppen er voor zal 'het volk' er misschien ook weer eens wat anders tegenaan kijken.

Vooral Rutte is bij elk schandaal betrokken geweest, en zo'n iemand moet je dan geloven als hij 'het volk' toe spreekt ?

Eef de Kip

Well-known member
Nou ik denk wel dat het vertrouwen in deze personen tot ongeveer het 0 punt is gedaald, dus met frisse koppen er voor zal 'het volk' er misschien ook weer eens wat anders tegenaan kijken.
Sorry hoor maar als je denkt dat er bij een ander aan het roer wel wordt gelet op de naleving van de maatregelen dan ben je wel erg naïef.

Vooral Rutte is bij elk schandaal betrokken geweest, en zo'n iemand moet je dan geloven als hij 'het volk' toe spreekt ?
Zal best maar daar hebben we nu met de volle ziekenhuizen die met de dag voller worden even niet zo veel aan.

zwammy

Well-known member
Volgens de Jonge is het nog lang geen code zwart. Volgens de ziekenhuizen wel maar goed, Hugo heeft een heel team achter zich staan.

Bovenaan