Tuurlijk. Zijn allemaal gevaccineerde wappies die er een teringzooi van maken.Ja, wel ons even de schuld geven, dat kan die goed.
Je kunt toch wachten op een lock down? Kunnen we wel gaan gillen kutoverheid enz maar als er elke dag steady 50 tot 100 man in het ziekenhuis bij komen kun je er op wachten dat ze het niet meer trekken maar goed, kutoverheid.
Ik heb van Hugo vernomen dat mocht verlengd worden 5, 25 en 26 december je met meer mensen mag zitten. Mag nu overigens ook omdat het een dringend advies is.Ja dat is geen groot wonder. Toch moest ik mijn moeder gisteren toch nog even bellen om mede te delen dat wij ook dit jaar Sinterklaas overslaan gezien het maximum 4 volwassen bezoekers is en met twee zussen en twee zwagers zit je daar al aan. Gezien de verhoudingen binnen de familie ben ik daar overigens niet heel rouwig om.
Op geen enkel ander moment in de pandemie kampten de Duitsers met hogere besmettingscijfers dan nu. Er is echter geen paniek. Minstens 56,5 miljoen inwoners zijn volledig gevaccineerd (67,9 procent), 4,8 miljoen Duitsers kregen al een derde prik en het landelijke opnamecijfer is 5,37. Boven de 3 geldt de 2G-regel (horeca, evenementen en contactberoepen slechts toegankelijk voor gevaccineerden en van corona genezen personen). Boven de 6 geldt de 2Gplus-regel (gevaccineerden en genezen Duitsers moeten ook een testbewijs tonen), boven de 9 komen er strengere maatregelen voor iedereen.
Ik heb van Hugo vernomen dat mocht verlengd worden 5, 25 en 26 december je met meer mensen mag zitten. Mag nu overigens ook omdat het een dringend advies is.
Of je er mee eens bent of niet. Die Duitsers hebben tenminste duidelijkheid.
Wij hebben toch ook duidelijkheid? Wij hebben altijd een routekaart!Of je er mee eens bent of niet. Die Duitsers hebben tenminste duidelijkheid.
Maar dan loopt iedereen weer hysterisch te doen dat er geen routekaart is of dat die niet wordt nagekomen.Nou ja, als de cijfers zich zo doorzetten kun je daar wel een streep door zetten natuurlijk. Die man moet eens leren minder te beloven.
Maar dan loopt iedereen weer hysterisch te doen dat er geen routekaart is of dat die niet wordt nagekomen.
Een hoop mensen schijnen niet te kunnen begrijpen dat de hele Covid pandemie zich niet helemaal laat vangen.
Lees: is ze op tijd thuis om eten te koken.Is ze op tijd thuis voor het eten.
Anders moet je ook nog zelf gaan koken, kut overheid.Puur voor eigen belang hoop ik wel dat de niet-essentiële winkels nog even open blijven. Vrouwlief heeft net een baantje en haar proeftijd loopt nog tot half december. Die 18.00 sluitingstijd mogen ze wel handhaven. Is ze op tijd thuis voor het eten.