Bernardo
Well-known member
Had de regeOnbegrijpelijk. Alles ontnomen door het falen in Den Haag.Het vuurwerk weer in Duitsland halen dit jaar.
Had de regeOnbegrijpelijk. Alles ontnomen door het falen in Den Haag.Het vuurwerk weer in Duitsland halen dit jaar.
Daar heb je een punt.Rico heeft ook weer een tijdje niets te doen? Dat vliegen is natuurlijk niet goed voor het milieu
Het is ook nog niet eens door het parlement. De soep zal wel weer eens niet zo heet gegeten worden.Vraag mij af of dat volgens de Oostenrijkse grondwet mag. In Nederland kan de overheid dat niet aan de gehele bevolking opleggen. Binnen bepaalde sectoren zou nog kunnen als daar medische noodzaak voor is.
Haha ik stond er ook van te kijken, is nog verdomme simpel ook nog. Hopelijk onthoud ik het ook nog.Ah je hebt eindelijk door hoe je tweets moet posten.
Keurig hoor.
Haha ik stond er ook van te kijken, is nog verdomme simpel ook nog. Hopelijk onthoud ik het ook nog.
Was dat niet Oosterhaus die niet meer wilde optreden?
Hij stopt binnenkort in deze functie.Wanneer ging hij nou zijn mediapauze nemen? Hij had het al maandengeleden aangekondigd, maar heeft nog geen week overgeslagen.
In Oostenrijk moet iedereen in z'n eigen huis blijven. Dan is het inderdaad lastig om naar het stadion te gaan.In Sachsen en Oostenrijk lege stadions.
Je kunt die voetballers moeilijk thuis laten werken.Maar er moet wel gevoetbald worden, zo'n ontzettende code zwart zal het dan ook wel niet zijn.
Je kunt het voetbal toch stilleggen als het allemaal zo ontzettend kwetsbaar is.Je kunt die voetballers moeilijk thuis laten werken.