Coronavirus 2

Makanaky

Well-known member
Vraag mij af of dat volgens de Oostenrijkse grondwet mag. In Nederland kan de overheid dat niet aan de gehele bevolking opleggen. Binnen bepaalde sectoren zou nog kunnen als daar medische noodzaak voor is.
Het is ook nog niet eens door het parlement. De soep zal wel weer eens niet zo heet gegeten worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wanneer ging hij nou zijn mediapauze nemen? Hij had het al maandengeleden aangekondigd, maar heeft nog geen week overgeslagen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Haha ik stond er ook van te kijken, is nog verdomme simpel ook nog. Hopelijk onthoud ik het ook nog.

Was dat niet Oosterhaus die niet meer wilde optreden?

Oosterhaus wilde wellicht een extra fles wijn per avond.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

De Wolf

Well-known member
In Beieren maar een kwart in het stadion. Is voorlopig tot 15 december. Maar denk dat meerdere deelstaten volgen.
 

Joost

Well-known member
We gaan deze week over de 2000 op de verpleegafdeling. Van afvlakking of zelfs daling is nauwelijks sprake, al blijft de groei stabiel.

Het is gewoon wachten op het moment dat Rutte op TV gaat vertellen dat het virus grillig en onvoorspelbaar is, ze de groei niet hadden kunnen voorzien en dat we ons allemaal niet aan de maatregelen hebben gehouden. Met als gevolg dat de scholen overgaan op thuisonderwijs, niet-essentiële winkels dichtgaan, sporten verboden wordt en iedereen verplicht in zijn eigen huis moet blijven.
 
Bovenaan