DAt KomT dOoR hEt KApoT bEzuInIGEn VAn De ZorG!!!!!
Dat lijkt mij inderdaad slechts het probleem van de regering. Val ons daar niet mee lastig!!!!!!!!!!!!
DAt KomT dOoR hEt KApoT bEzuInIGEn VAn De ZorG!!!!!
Nee dat komt door alle rokers!!1111!!!!11DAt KomT dOoR hEt KApoT bEzuInIGEn VAn De ZorG!!!!!
En niet te vergeten Hugo zijn voorspellingen die nog vaker naast zitten dan Piet Paulusma met het weer.Dat lijkt mij inderdaad slechts het probleem van de regering. Val ons daar niet mee lastig!!!!!!!!!!!!
Volgens het CBS zijn de aantallen overledenen een stuk hoger, 31.384 tussen maart 2020 en juli 2021
Hoe kunnen we naar deze cijfers kijken ?
Ik kan dat artikel niet lezen, maar aan de titel te zien gaat dat over de oversterfte. Dat is wel wat anders de overleden na een positieve test.Volgens het CBS zijn de aantallen overledenen een stuk hoger, 31.384 tussen maart 2020 en juli 2021
Vorige week 850 meer Nederlanders overleden dan gemiddeld
Zogeheten oversterfte stijgt in periode van 8 tot en met 14 november onder alle leeftijdscategorieën.fd.nl
Hoe kunnen we naar deze cijfers kijken ?
Ik zag gisteren een berekening over de ziekenhuisopnames. In het hypothetische geval dat iedereen gevaccineerd zou zijn had dit 30% van de opnames gescheeld.11% van de mensen 81 plus niet volledig gevaccineerd, 7% van de mensen 71-80, 10% 61-70, 13% 51-60 en 18% 41-50. Die eerste drie groepen zijn goed voor bijna 90% van de opnames. Zijn ongeveer 25-30% van de bevolking 4-5 miljoen waarvan dus ongeveer 500.000 mensen niet gevaccinneerd zijn. De groep van 30 min is net zo groot, maar levert nauwelijks een belasting op. Dat met een vaccinatiegraad van vermoedelijk nog geen 50 procent. Geen betere bescherming dan de groep prikken die het hardste nodig heeft. De resterende groepen zou ik aanbevelen als ze geen zin hebben in het risico op long covid.
Niet alleen aan oversterfte:Ik kan dat artikel niet lezen, maar aan de titel te zien gaat dat over de oversterfte. Dat is wel wat anders de overleden na een positieve test.
Ik zag gisteren een berekening over de ziekenhuisopnames. In het hypothetische geval dat iedereen gevaccineerd zou zijn had dit 30% van de opnames gescheeld.
Met een groeipercentage van 26% per week hadden we dus nu de cijfers van ongeveer vorige week woensdag gehad.
Klopt, en dan hebben we het nog geeneens over de effecten zoals onvruchtbaarheid bij vrouwen enz.
Dus dan moet ik concluderen dat vaccinatie totaal niet helpt tegen verspreiden en besmetten maar alleen in meer gevallen tegen ernstig ziek worden?Ik zag gisteren een berekening over de ziekenhuisopnames. In het hypothetische geval dat iedereen gevaccineerd zou zijn had dit 30% van de opnames gescheeld.
Met een groeipercentage van 26% per week hadden we dus nu de cijfers van ongeveer vorige week woensdag gehad.