Coronavirus 2

De Wolf

Well-known member
Ik neem de rol van @erka maar over:


FEdCNfaX0AIKMfr.jpg
En nog steeds niet de 60 in 80 aangepast door dat stelletje amateurs.
Edit: En 80+ die belt moet eerst een brief hebben ontvangen :eek:
 

SanMark.

Well-known member
En de druk word nu al bij de 12 jarige plus gelegd, als die zich gewoon laten vaccineren dan hoeven de 5 tot 11 jarigen niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De druk moet op 40+ worden gelegd. De meest directe methode om de ziekenhuisbedden leger te krijgen.
 

De Wolf

Well-known member
Gewoon bij zwangere vrouwen of mensen met een kinderwens
Heb van een kinderarts uit het UMC vernomen dat indien de moeder gevaccineerd is het kind ook bescherming meekrijgt.
Komt overigens zelden voor dat een kind bij een vroegtijdige bevalling (als de moeder naar de IC moet) deze besmet is.
 

SanMark.

Well-known member
De druk moet op 40+ worden gelegd. De meest directe methode om de ziekenhuisbedden leger te krijgen.
Als we onder de 30 ontzien wie daarvan geen prik wil, en 100% garanties daarvoor krijgen, sta ik de dag erna in de rij om mijn prik te halen.
 

Mario

Well-known member
De klas van mijn dochter gaat in quarantaine ivm eerdere Corona gevallen. Ik mag weer aan het thuisonderwijs 👍
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb me ivm flinke verkoudheid laten testen, geen corona maar idd een flinke verkoudheid.
Vorig jaar corona gehad maar van deze verkoudheid heb ik ironisch genoeg meer last.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hoe kunnen we naar deze cijfers kijken ?
Covid is gelukkig voor jonge mensen behoorlijk ongevaarlijk. Het probleem is alleen dat het een virus is wat de longen aantast, waardoor ziekenhuisopname en zelfs IC-opname relatief snel nodig is, omdat veel mensen moeite krijgen met ademhalen. Daardoor raken de ziekenhuizen snel vol bij een groot aantal besmettingen. Met alle gevolgen van dien.
 

Eef de Kip

Well-known member
Gewoon doorgaan zoals nu en dan net doen alsof er niemand bij komt in de ziekenhuizen.

Maar ok, onder 40, maar wat met de veertigers? Vind ik persoonlijk ook een tikje jong om te sterven aan "een griep". En als je mij vraagt vind ik 56 ook aan de jonge kant maar die rekenen we dus maar niet mee?
Ik vind het nogal arbitrair om de knip te leggen bij een specifieke leeftijd.

Verder zie ik dat een kwart van de operaties wordt uitgesteld en ik geef je op een briefje dat dat over een dikke maand 100% is, met alle gevolgen van dien waardoor er weer een hoop extra levens verloren gaan. En is dat de schuld van dit beleid of van het feit dat de ziekenhuizen overvol liggen met corona gevallen waardoor ze niet aan hun reguliere werk toekomen?
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Gewoon doorgaan zoals nu en dan net doen alsof er niemand bij komt in de ziekenhuizen.

Maar ok, onder 40, maar wat met de veertigers? Vind ik persoonlijk ook een tikje jong om te sterven aan "een griep". En als je mij vraagt vind ik 56 ook aan de jonge kant maar die rekenen we dus maar niet mee?
Ik vind het nogal arbitrair om de knip te leggen bij een specifieke leeftijd.

Verder zie ik dat een kwart van de operaties wordt uitgesteld en ik geef je op een briefje dat dat over een dikke maand 1005 is, met alle gevolgen van dien waardoor er weer een hoop extra levens verloren gaan. En is dat de schuld van dit beleid of van het feit dat de ziekenhuizen overvol liggen met corona gevallen?

Dat wordt dan vast onder vaccinatieschade gerekend.
 
Bovenaan