Coronavirus 2

Joost

Well-known member
Goeie eigenlijk wel. Vorig jaar was dat ook zo'n probleem toch?

Nee, vorig jaar was het de weersomslag een paar dagen eerder die de grote boosdoener was. Toen werd het een stuk kouder en dat heeft effect. Daarom vrees ik ook wel voor de komende week want de temperatuur gaat weer dalen.

Media proberen een simpele verklaring te zoeken voor zaken die eigenlijk veel complexer zijn en het RIVM doet er weinig aan om daar fatsoenlijk over te communiceren zodat die geruchten (nu een jaar na dato) nog steeds de ronde blijven doen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De komende paar weken blijft het een beetje wat het is. Mogen ze ook nog wel even zo laten tot de heipalen van mijn nieuwe woning erin zitten. Doe sowieso maar een zachte winter.
 

Fregge

Well-known member
Snelle google leert ook dat Osterhaus zei dat voetbalwedstrijden uitbraakpunten zijn geweest. In hetzelfde stuk zegt hij wel dat 'safety first' het uitgangspunt moet zijn, dus nogmaals: Best vreemd dat een fysieke Black Friday door kan gaan
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zie dat het vrijdag dramatisch weer gaat worden. Dus het zal wel meevallen met de koopjesjagers. Wel balen. Ik moet de auto wegbrengen voor APK en onderhoud en vanwege de parkeervergunningenshit maar voor een leenfiets gekozen. Dat is dan minder feestelijk heen en weer fietsen naar Zuidoost.
 

zwammy

Well-known member
Misschien zien we het gevaar niet voor de nieuwe zwarte pest en winkelen we gewoon door. Wel grappig dat bij de CL alle wedstrijden vol zaten. Maar goed, die zullen het ook allemaal heel zwaar hebben in die landen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
En Black Friday gaat ook door, al neem ik aan dat ongevaccineerd Nederland thuis blijft en de schaapjes ontwijkt
 

zwammy

Well-known member
Ongevaccineerd Nederland ziet het als een griep dus gaat gewoon lekker winkelen lijkt me. Die kijken niet zo nauw naar wat drukte. Maar goed, vergeet ze niet volgende week de schuld te geven van de nieuwe lockdown 👍
 

Hankie

Well-known member
Ongevaccineerd Nederland ziet het als een griep dus gaat gewoon lekker winkelen lijkt me. Die kijken niet zo nauw naar wat drukte. Maar goed, vergeet ze niet volgende week de schuld te geven van de nieuwe lockdown 👍
Nee hoor iedereen krijgt de schuld van de lockdown. Onder de gevaccineerden zijn ook genoeg kansloze die dan gelijk denken dat ze de wereld bezitten.
 

zwammy

Well-known member
Lekker Max!

Vrijdag een nieuwe persconferentie hopelijk wel na 7 uur want we moeten eerst allemaal nog winkelen met zijn allen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Treft, voor het eerst weer minder mensen in het ziekenhuis. Kijken hoe dat zich doorzet.
 
Bovenaan