Eef de Kip
Well-known member
Uitvoerbaarheid is natuurlijk kansloos, gaat dan om miljoenen tests per dag en dan krijg je weer discussie waar wel en waar niet. Net als nu dus verandert er geen reet.
Uitvoerbaarheid is natuurlijk kansloos, gaat dan om miljoenen tests per dag en dan krijg je weer discussie waar wel en waar niet. Net als nu dus verandert er geen reet.
Alleen het 1e half uur. Net gebeld en voor vandaag in heel Oost Nederland al vol. Mag morgen testen.Aha, tot hoelaat?
Als je zo denkt dan heb je iets niet begrepen.Hoe ga je dat uitleggen aan degenen met een vaccinatie? Ik heb dus twee spuitjes waarvan ik niet weet wat het gaat doen over tien jaar, maar die heb ik dus voor jan lul, want ik moet nu elke dag gaan testen als ik ergens heen wil?
Hoe ga je dat uitleggen aan degenen met een vaccinatie? Ik heb dus twee spuitjes waarvan ik niet weet wat het gaat doen over tien jaar, maar die heb ik dus voor jan lul, want ik moet nu elke dag gaan testen als ik ergens heen wil?
Yes dank u. Weet jij toevallig of ik ook een afspraak voor vrijdag kan maken of is dat nog niet mogelijk?Alleen het 1e half uur. Net gebeld en voor vandaag in heel Oost Nederland al vol. Mag morgen testen.
Simpelweg door eerlijk te zijn, al is dat blijkbaar heel moeilijk.Hoe ga je dat uitleggen aan degenen met een vaccinatie? Ik heb dus twee spuitjes waarvan ik niet weet wat het gaat doen over tien jaar, maar die heb ik dus voor jan lul, want ik moet nu elke dag gaan testen als ik ergens heen wil?
Zal inderdaad afhangen van wat je zelf in je omgeving meemaakt. Ik heb zelf nog nooit iemand gesproken die zelf of een kennis heeft die (serieus) ziek is geworden door Corona. Dus voor mij blijft het allemaal toch een beetje ver-van-je-bed-show.Ik weet niet hoe het in jouw omgeving zit maar ik zie hier om me heen allerlei mensen die gevaccineerd zijn en alsnog ziek worden.
Laat ik het zo zeggen, de niet gevaccineerden gaan niet een vaccin nemen als er elke keer alsnog een test moet komen.
- Als je twee prikjes neemt, moet je je alsnog laten testen.
- Als je niet twee prikjes neemt, moet je je laten testen.
Waar zit de logica om mensen dan aan een prik te krijgen?
Zal inderdaad afhangen van wat je zelf in je omgeving meemaakt. Ik heb zelf nog nooit iemand gesproken die zelf of een kennis heeft die (serieus) ziek is geworden door Corona. Dus voor mij blijft het allemaal toch een beetje ver-van-je-bed-show.
Ik ga mezelf in ieder geval niet laten testen als ik geen klachten heb.
Hebben jullie op werk ook aanvullende maatregelen? Kan binnen jou sector begrijpen dat ze liever ook iemand niet missen.Ik moet van de baas, anders had ik het ook niet gedaan. Maar in contact geweest met een coronapatiënt dus verplicht na 5 dagen testen. Wel bijzonder dat je wel door mag werken en alleen bij klachten gelijk moet testen. Lijkt me niet de beste weg maar goed.
Ja hoor, klant (patiënt) is koning.Yes dank u. Weet jij toevallig of ik ook een afspraak voor vrijdag kan maken of is dat nog niet mogelijk?