Oké, ik zie het meer zoals de wolf benoemd. Maar ik kan dan ook veel niet gevaccineerden die allemaal wel een beetje verstand in de bol hebben en goed verwoorden waarom ze het niet doen.
Oke mijn gedachte, mag je daarna vinden of er wat in mijn bol zit ..
Ten eerste ben ik enorm tegen de dwang die de overheid ons hier oplegt. Voor mijzelf zie ik niet zo'n groot gevaar om mij te laten vaccineren, maar ik zie voor mijzelf ook geen groot gevaar als ik dat niet doe, en ik had mij in het begin van de corona crisis ook voorgenomen om twee keer op zij te stappen en bij een 3de of 4de keer mij te laten vaccineren.
Alleen wat mij enorm tegen de borst stuit en waarom ik het nu niet meer ga doen is het chanteren van de jongeren , eerst met het dansen met jansen om maar jongeren zo ver te krijgen dat ze zich zouden laten inenten, daarna mocht je als 13 jarige plusser niet zomaar meer de kantine in en moest je getest worden dan wel een vaccinatie krijgen, zit je op voetbal train je en heb je een wedstrijd dan moet je al haast een prik halen, en juist die groep heeft nauwelijks last van de ziekte, maar die moeten dan vanaf 13 jaar nog wel minimaal 70 jaar mee, wat doet dat vaccin over 10 jaar in het lichaam ? Moeten ze vanaf hun 13de tot aan hun dood elke 10 a 12 maanden een nieuwe prik halen ?
En dan komt het nu zijn er al testen om nog jongere kinderen te laten inenten, en dan kom je dus bij mijn dochters uit, als die het nu krijgen , zijn ze even zieken en doen daarna gewoon weer mee. Juist deze groep moet het virus de komende 10 jaar een keer of 5 a 6 krijgen om hier immuun voor te worden dat worden ze niet als je ze nu met een vaccin opzadelt waardoor ze hun hele leven lang ( want corona gaat nooit meer weg) elke 12 maand een spuit moeten halen.
Dat is 1 gedeelte van mijn argument, het volgende deel is dat we te maken hebben met een ontzettend onbetrouwbare overheid die er totaal niet is voor hun bevolking , je ziet het aan de toeslagenaffaire, je ziet het aan Groningen , totale minachting bij de WOB verzoeken , totaal geen zelf kritiek bij ook maar iets . Totale afschaling van de zorg en bij elke piek wijzen naar wat 'wij' verkeerd hebben gedaan. Nederland in de uitverkoop zetten naar de EU toe, en ga zo nog maar wat door. Ze zitten er niet voor ons als bevolking maar puur voor hun zelf.
En naar zulke mensen moet ik luisteren en vertrouwen in hebben, nee dank je.