Heb ik een conclusie verbonden dan?Lukraak een grafiek neer plempen en daar conclusies aan verbinden, dat is pas mooi.
Leugens, hele grote leugens en statistieken luidt het gezegde. En beide uitersten maken er grif gebruik van om hun waarheid door de strot te drukken.Haha, die grafiek met die IC-opnames in 2020 en daaruit de conclusie trekken dat het allemaal wel meevalt op de IC was wat dat betreft nog wel het toppunt. De vergelijking tussen het aantal besmettingen van nu en vorig jaar in deze tijd en daaraan de conclusie verbinden dat het vaccin niet werkt is overigens ook wel een mooie.
Mooi zo. De lafbekken in Leeuwarden zijn toch gesloten na overleg met burgemeesterBreda is open gebleven.
Bredase kroegen inderdaad massaal nog open, alleen waarschuwingen verwacht
Bredase horeca-ondernemers lijken voet bij stuk te houden en massaal open te blijven zaterdagavond. Volgens de nieuwe coronamaatregelen hadden alle deuren om acht uur potdicht moeten zitten, maar het tegendeel is het geval: het uitgaansleven is in volle gang. Boa's zijn niet te zien, constateert...www.omroepbrabant.nl
Overleg? Meteen een dwangsom op tafel van 10.000 euro van die CDA burgemeester noem ik geen overleg.Mooi zo. De lafbekken in Leeuwarden zijn toch gesloten na overleg met burgemeester
Held!Overleg? Meteen een dwangsom op tafel van 10.000 euro van die CDA burgemeester noem ik geen overleg.
Kunnen we die ruilen met Hugo? Buma heeft tenminste nog ballen.Overleg? Meteen een dwangsom op tafel van 10.000 euro van die CDA burgemeester noem ik geen overleg.
Statistieken in je voordeel gebruiken is 1 ding, maar statistieken gebruiken die eigenlijk het tegenovergestelde zeggen van wat je aan wil geven zijn vrij hilarisch.Leugens, hele grote leugens en statistieken luidt het gezegde. En beide uitersten maken er grif gebruik van om hun waarheid door de strot te drukken.
Er is niemand hier die beweert dat statistieken niet kloppen, dus voor wie is die vraag?
Wat klopt bv hier dan niet aan ?
Wat klopt bv hier dan niet aan ?