Gewoon weer een of andere QR tegenstander met een grafiekje. Het zal vast wel helpen maar het blijft een grote gatenkaas. 2G gaat het ook niet veranderen omdat gevaccineerden er tegenwoordig ook een zootje van maken en met een kuchje naar de kroeg gaan.
Een familielid is positief getest op Corona. Is nog een jong kind van onder de 10.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Juist wel.Dat is niet best. Sterkte.
Dan moet je een Oostenrijks systeem erop na houden. Maar daar kunnen ze elkaar op bijvoorbeeld werk en op bezoek Besmetten.Als gevaccineerden daarmee geen ongevaccineerden besmetten, dan is dat minder schadelijk. De besmette gevaccineerden zullen over het algemeen veel betere kansen hebben om niet hevige symptomen te ontwikkelen.
Nee, geen hevige symptomen.Ai, hopelijk geen hevige symptomen en een snel en goed herstel.
CU is voor 1G
GeloofWelke G?
S ochtends is het altijd drukDus ik kan zowel online als telefonisch geen afspraak maken. Komt dat dan omdat er zoveel mensen opeens bellen of is de capaciteit afgeschaald?
Aha, tot hoelaat?S ochtends is het altijd druk
Als ze tegenstemmen halen ze volgens mij geen meerderheid dus zullen waarschijnlijk straks gewoon bij het kruisje tekenen.Dat CU gelul is toch geen serieuze optie? Iedereen altijd testen?
In principe het beste systeem. Uitvoerbaarheid wordt wel een uitdaging of je moet het beperken tot bijvoorbeeld evenementen.Dat CU gelul is toch geen serieuze optie? Iedereen altijd testen?